شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

سفر به عراق برای اربعین با پرواز باری +فیلم

چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 776832
با توجه به بالا بودن هزینه‌های بلیت پروازهای اربعین و سرپیچی بسیاری از دفاتر از عرضه بلیت با قیمت مصوب، برخی از زوار و به ویژه موکب‌داران با هواپیمای باری به عراق سفر کردند.
سفر به عراق برای اربعین با پرواز باری +فیلم
به گزارش جهان نيوز، امسال با توجه به سهمیه ۶۰ هزار نفری ایران در اربعین، بسیاری از قافله عشق جا ماندند. با این وجود، دل‌های خود را با زائرانی که در حال تشرف به عراق هستند، همراه می‌کنند.

با توجه به بالا بودن هزینه‌های بلیت پروازهای اربعین و سر‌پیچی بسیاری از دفاتر از عرضه بلیت با قیمت مصوب، برخی از زوار و‌ به ویژه موکب‌داران با هواپیمای باری به عراق سفر کردند.

تشرف زائران ایرانی با هواپیمای باری برای رسیدن به پیاده‌روی اربعین آن هم در دو طبقه در بسیاری از رسانه‌های عراقی مورد توجه قرار گرفته است که در ادامه فیلم پیاده شدن زائران کشورمان از هواپیمای باری را مشاهده می‌کنید:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش به سفرهای زیارتی این چنینی هم مثل سفرهای سیاحتی ترکیه و امارات و ...بها می دادند . کاش ..................و چقدر خواندن اینگونه خبرها مایه تاسفه .
Canada
پروتوکل های بهداشتی چی پس؟
Canada
همین کارها باعث می شه دشمنان بگن مذهبی ها به بهداشت اهمیت نمی دن
فراجناحی
Iran, Islamic Republic of
قبل از کرونا توفیق زیارت داشتم حسرت ان لحظه ها، از مرز مهران تا کوت عقب تریلر... خوش بحال ایلوشن سوارها
محمد
Iran, Islamic Republic of
اللهم ارزقنی زیارت امام حسین علیه السلام کاش منم توی اون هواپیما بودم کاش .