کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته شصت و هشتم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز/ از «نگاه کاملا متفاوت به جنجال اخیر علی کریمی» تا «لو رفتن "قهرمان" اصغر فرهادی»

26 تير 1400 ساعت 8:16

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته شصت و هشتم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه چند رسانه ای جهان نيوز: در هفته گذشته پرحاشیه ترین اخبار مربوط به حواشی علی کریمی و اکران فیلم اصغر فرهادی در جشواره فیلم کن بود. نشانه زوال عقل پادشاه عربستان نیز از دیگر خبرهای پربازدید سایت در هفته گذشته بود.

کشف یک گور جمعی دیگر در کانادا نیز از خبرهای پر حاشیه و جنجالی هفته گذشته بود. گزارش ویدئویی جهان در این باره جزو پر بازدیدهای در هفته گذشته بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته شصت و هشتم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
 

گاف خنده‌دار سخنگوی منافقین در اینترنشنال

تریبون رسانه های لندنی و سعودی در اختیار گروهک های تروریستی؛ از حضور سخنگوی فرقه رجوی در اینترنشنال سعودی تا رپرتاژ گسترده بی بی سی از سیرک منافقین!
 
گاف خنده‌دار سخنگوی منافقین در اینترنشنال
 

نگاه کاملا متفاوت به جنجال اخیر علی کریمی

طی روزهای اخیر ماجرای قبض برق علی کریمی و حواشی آن به یکی از مطالب پرمخاطب و پربازدید رسانه ها تبدیل شد. جهان نیوز سعی کرده است تا نگاه متفاوت و آسیب شناسانه ای به این ماجرا بیاندازد.

دانلود فیلم

درگیری لفظی شدید نمکی و نماینده زاهدان

در جلسه‌ای در استان سیستان و بلوچستان با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و فداحسین مالکی نماینده زاهدان، درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان وزیربهداشت و نماینده زاهدان صورت گرفت.

در قطعه فیلمی که از این جلسه منتشر شده، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ گفته «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ...». ادامه سخنان این وزیر و نماینده به درگیری لفظی شدید انجامید.

 
دانلود فیلم
 

نشانه زوال عقل در پادشاه عربستان!

حرکات کودکانه سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ،پادشاه سعودی در جریان مراسم استقبال از هیثم بن طارق پادشاه عمان ، بار دیگر احتمال زوال عقل پادشاه سعودی را قوت بخشید.

زوال عقل در پادشاه عربستان! +فیلم
 

پیشنهاد: قبل از سفر به کانادا این ویدئو را ببینید+فیلم

طی روزهای گذشته اخباری از این بهشت خیالی منتشر شده است که شاید بسیاری از غرب دوستان از مخابره آن خوشحال نباشند.

پیشنهاد: قبل از سفر به کانادا این ویدئو را ببینید! +فیلم
 

لو رفتن فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی

یکی از منتقدین مشهور سینمای جهان در نقد خود بخش مهمی از ماجرای فیلم اصغر فرهادی را لو داد.

پیتر بردشاو در گاردین به «قهرمان» از پنج ستاره، سه ستاره داده و به حفره‌های پیرنگ اصلی اشاره کرده است.

او در بخشی از ریویوی خود نقش آفرینی امیر جدیدی را چنین ستوده است: « قهرمان فیلمی است که به دلیل بازی هوشمندانه و ظریف امیر جدیدی در نقش رحیم ، پدری مجرد به موفقیت دست پیدا می کند، مردی که به تازگی از حبس برای دو روز از زندان آزاد شده و به جرم بدهی به زندان افتاده است.

او مردی با لبخندی درخشان اما در عین حال عجیب و ناامیدانه است ، و مانند یکی از شخصیت های فقیر دیکنزی(چارلز) است. او منتظر است تا دوباره با نامزد خود ، خواهر حامی و پسر محبوبش - پسری حساس دارای اختلال گفتاری – دورهم جمع شوند. رحیم مردی است که معتقد است با ظاهری جذاب هنوز هم می تواند از مخمصه خودش را برهاند.

اما او برای لغو مجازات زندان برنامه بسیار مشخصی دارد. دوست دختر او کیف دستی در خیابان پیدا کرده است که حاوی سکه های طلا است: اگر آنها می توانستند آنها را به یک فروشنده طلا بفروشند ....»

 


کد مطلب: 769958

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/769958/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-نگاه-کاملا-متفاوت-جنجال-اخیر-علی-کریمی-لو-رفتن-قهرمان-اصغر-فرهادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com