کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته پنجاه و نهم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «غصه برای مظلومیت حاج قاسم» تا «بی تفاوتی ظریف نسبت به انتشار فایل صوتی محرمانه»

10 ارديبهشت 1400 ساعت 14:52

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته پنجاه و نهم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه چند رسانه ای جهان نيوز: هفته گذشته انتشار فایل صوتی محرمانه ظریف از شبکه معاند و سعودی اینترنشنال حواشی عجیبی را در رسانه های داخلی و خارجی در بر داشت.

به فراخور این خبر بیشتر خبر های پر بازدید بخش چند رسانه ای جهان نیوز به این موضوع مربوط بود.

 اظهارات نبویان درباره تیم مذاکره کننده برجام نیز در برنامه جهان آرا با استقبال مخاطبین جهان نیوز مواجه شد.

فیلم تولیدی جهان نیوز درباره هزینه میلیاردی آمریکا برای مقابله با موشک های پیشرفته ایران و کره شمالی نیز از پر بازدیدهای این هفته جهان نیوز بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته پنجاه و نهم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.

غصه برای مظلومیت حاج قاسم

محسن مقصودی در واکنش به انتشار صوت اخیر ظریف: انتشار این مصاحبه آن‌هم از طریق یک شبکه سعودی اتفاق تلخ و دردناکی بود و مردم ایران با این سخنان برای مظلومیت حاج قاسم غصه خوردند.
 
دانلود فیلم واکنش مجری برنامه ثریا به فایل صوتی ظریف
 

بی تفاوتی ظریف نسبت به انتشار فایل صوتی

محمدجواد ظریف در حساب شخصی اینستاگرامش ویدئویی را منتشر کرد. وی در این پست می‌گوید: «معتقدم کاری به تاریخ نداشته باشید، چون خطاب به تاریخ می‌گویم؛ خیلی نگران تاریخ نباشید. نگران خدا و مردم باشید.»

پست اینستاگرامی ظریف در حالی است که مردم منتظر اظهار نظر صریح او درباره محتوای فاجعه‌آمیز و همچنین نحوه انتشار مصاحبه محرمانه هستند و این‌گونه اظهارنظرهای مبهم دردی دوا نمی‌کند.
 
واکنش ظریف به انتشار فایل صوتی محرمانه
 

احترام ویژه شهاب حسینی به داریوش ارجمند

احترام ویژه شهاب حسینی در برنامه همرفیق به داریوش ارجمند را در ادامه خواهید دید.

دانلود فیلم احترام ویژه شهاب حسینی به داریوش ارجمند
 

تیزر سریال جدید کارگردان «خانه امن»

تازه‌ترین اثر احمد معظمی بلافاصله پس از سریال موفق و پرمخاطب خانه امن از آبان‌ماه سال ۹۹ شروع شده و مخاطب شاهد فضایی متفاوت از سایر آثار معظمی خواهد بود.

تیزر سریال جدید کارگردان «خانه امن»

سخنان دردناک نبویان درباره عراقچی و شرمن!

نبویان در برنامه جهان آرا با اشاره به کتابی با نام بدون هراس که درباره نوشته های وندی شرمن درباره مذاکره به تیم مذاکره کننده ایرانی است اظهار داشت: وندی شرمن می‌گوید هر چه (یک موضوعی) را گفتم، مذاکره کنندگان ایرانی قبول نکردند اما تا گریه کردم، عراقچی کوتاه آمد و حرفش را پس گرفت!

شرمن می‌گوید او در ابتدای هر سال میلادی برایم کارت تبریک می فرستاد اما نمی‌دانست من یهودی‌ام!


دانلود فیلم سخنان دردناک نبویان درباره عراقچی و شرمن!
 

سوتی خیابانی در بازی پرسپولیس و گوا

پرسپولیس گل می‌زند و جناب خیابانی اصلا در جریان نیست.

 لحظه‌ای تاریخی در گزارش‌های خیابانی!

وحشت آمریکا از موشک‌های پیشرفته ایران

پنتاگون قصد دارد برای مقابله با موشک‌های ایران یا کره شمالی ۱۸ میلیارد دلار جهت ساخت، تولید و حمایت از موشک‌های رهگیر هزینه کند.

دانلود فیلم وحشت آمریکا از موشک‌های پیشرفته ایران
 


کد مطلب: 761907

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/761907/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-هفته-ای-گذشت-غصه-مظلومیت-حاج-قاسم-بی-تفاوتی-ظریف-نسبت-انتشار-فایل-صوتی-محرمانه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com