پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۵

ساسی‌مانکن برای چه کسی کار می‌کند؟

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 758082
ساسی‌مانکن برای چه کسی کار می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در کانال تلگرامی خود نوشت: تحقیقات خانم فاطمه‌سادات بکایی (موسسه تبیان) نشان می‌دهد ساسان حیدری(ساسی) جلوه بیرونی یک عملیات فرهنگی آمریکایی اسرائیلی برای آلوده‌سازی کودکان ایرانی است.

ساسی در سه کلیپ خود به شکل هدفمند، کودکان را مخاطب قرار داده و آنها را به مصرف الکل، مواد مخدر و هرزه‌نگاری تشویق می‌کند.

این عملیات کثیف، با هدایت شرکت آمریکایی ام‌پروداکشین به مدیریت ابراهیم حامدی(ابی) و سرمایه‌گذاری یک اسرائیلی به نام جاناتان مهریان انجام می‌شود. این اسرائیلی قبلا هزینه آهنگ ضدانقلابی "گل نسترن" ابی را پرداخت کرده بود.

در اینجا ما با یک خطای تربیتی تجاری مواجه نیستیم.

ما خانواده‌های ایرانی درمقابل یک تهاجم پیچیده فرهنگی از فرزندانمان دفاع می‌کنیم. تهاجم فرهنگی‌ای که فقط به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی نیست.

دشمن سبک زندگی ما را هدف قرار گرفته تا کودکان ما را با مواد مخدر، الکل و هرزه‌نگاری، آلوده سازد. تا با چیزهایی که در کشور خودش برای کودکان امریکایی و اسراییلی ممنوع است، آینده کودکان ایرانی را نابود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تمام فعالیت های نام برده شده در ویدئوی شما فقط مختص این شرکت یا افراد نیست..... ذات کل صنعت موزیک آمریکا همین است!!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
خیلی فیلمبرداری این کلیپ بد بود. ادم سردرد میگیره از بس صحنه ها عوض میشه...نتونستن تا اخر ببینم.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
....
United States
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما برای مقابله با کلیپهای ساسی مانکن چه تولیداتی داشتین ؟؟؟