جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۵
گزارش ویدئویی جهان نیوز؛

طرح با خاک یکسان کردن تل‌آویو روی میز ایران

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 756954
وزیر دفاع در واکنش به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه کشورمان و با‌اشاره به موضع چند سال پیش فرمانده معظم کل‌قوا مبنی بر با خاک یکسان کردن تل‌آویو و حیفا «در صورت سر زدن غلطی از سوی صهیونیست‌ها» گفت: این امر فرماندهی معظم کل قوا تبدیل به طرح شده و با یک‌اشاره معظم‌له اجرا می‌شود.
طرح با خاک یکسان کردن تل‌آویو روی میز ایران
گزارش چند رسانه ای جهان نيوز، وزیر دفاع در جشنواره جوان سرباز با‌ اشاره به تهدیدات اخیر از سوی صهیونیست‌ها علیه کشورمان، عنوان کرد: اگر چه از سر استیصال سران آنها گاهی بزرگ‌تر از دهانشان حرف می‌زنند و تهدید می‌کنند که مشخصاً از سر استیصال است و رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش به خوبی پاسخ به صهیونیست‌ها دادند و فرمودند که رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست، رژیم صهیونیستی در حدی نیست که با جمهوری اسلامی دشمنی کند، رژیم صهیونیستی می‌داند و اگر نمی‌داند بداند اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

وزیر دفاع تاکید کرد: این امر فرماندهی معظم کل قوا به دقت اجرا شده است و این امر تبدیل به طرح شده و با یک‌اشاره فرماندهی اجرا می‌شود. من به آنها توصیه می‌کنم حتی در زبان هم این غلط را نکنند.

گزارش ویدئویی جهان نيوز درباره این موضوع را در ادامه خاوهید دید:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
این همان اقتدار هست درود بر غیرتتان
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر امیر خوش تیپ
Iran, Islamic Republic of
.فقط یک نفر بود اهل عمل بود انهم شهید سلیمانی بود
United States
تل آویو مدفون میشود. گویی زمین آن را بلعیده 👍👌
Iran, Islamic Republic of
پس باید اسرائیلی ها آموزش شنا ی طولانی را بیشتر تمرین کنند چون نه در زمین امنیت دارند نه در آسمان بیچاره ها روی کف خانه ساختند خانه شان به قول سید حسن خانه عنکبود است سست و بی پایه