پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳

بدون تعارف با فرمانده نیروی هوا و فضا

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 751644
یک سال از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد می گذرد، حال برنامه بدون تعارف به این بهانه گفتگوی صمیمانه ای با سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه تدارک دیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
سردار حاجی زاده باقیمانده ی صالح سرداران سپاه اسلام و امید همه ی ایرانی ها در هوا و فضای سپاه پاسداران هستند .به ایشان افتخار می کنیم و آرزوی سلامتی و عزت و سربلندی برایشان داریم .خداوند متعال بدخواهان و دشمنان ایشان را نابود کند .
روح اله
Iran, Islamic Republic of
سلام
علیرغم احترام فراوان به زحمات این عزیزان و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه‌ی رزمندگان اسلام؛
بد نبود آقای رضوانی یک سری سوالات را جدی‌تر می‌پرسیدند. اینکه اگر عین الاسد را زدیم چرا اینقدر کم و ضعیف که حتی باند فرود عین الاسد هم تخریب نشده بود...
United Kingdom
برادرم همانطور که سید حسن نصرالله گفتندکه ارزش کفش حاج قاسم از سر ترامپ همبیشترهگیرمکهباند فرودگاه هم تخریب شد یا نه۱۰۰۰ امریکایی کشته می شد آیا انتقام خون حاج قاسم میشد ؟مهم شکستن هیمنه استکبار بود که تاحالا هیچ کشوری حتی شوروی سابق و قدرت‌های کنونی یک تیر سلاح سبک هم به صورت مستقیم سمت آمریکا شلیک نکرده اند وایران موشک شلیک کرد فعلا اولین کار بودو انشاءالله همنطور که رهبرمان فرمودن انتقام اصلی بیرون کردن امریکا ازمناطق با خفت وخواری است