کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش ویدئویی جهان نیوز؛

فیلمی درباره فائزه که محسن هاشمی باید ببیند/ برادر بزرگ‌ خجالت زده خواهد شد؟!

24 دی 1399 ساعت 12:18

جهان نیوز در یک گزارش ویدئویی پیرامون درخواست محسن هاشمی از فائزه، نکات متفاوتی را درباره درخواست فرزند ارشد آیت الله هاشمی از دختر حاشیه ساز خانواده مطرح کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: بعد از اظهارات بی شرمانه فائزه هاشمی، محسن هاشمی به عنوان برادر بزرگ تر از فائزه خواست تا از مواضعی که صرفا درباره علاقه اش به پیروزی ترامپ در مصاحبه اعلام کرد، عذرخواهی کند. البته که فائزه هم در پاسخ به محسن او را در حال حذف موانع برای آینده سیاسی اش معرفی کرد.

جهان نیوز در یک گزارش ویدئویی پیرامون درخواست محسن هاشمی از فائزه، نکات متفاوتی را درباره درخواست پسر ارشد آیت الله هاشمی از دختر حاشیه ساز خانواده مطرح کرده است که مشاهده این فیلم قطعا برای خاندان هاشمی و به ویژه شخص محسن هاشمی لازم و اصطلاحا به درد بخور است.

دانلود/ فیلمی درباره فائزه که محسن هاشمی باید ببیند
 
یادآور می شود بعد از اظهارات فائزه هاشمی، چهره های نظیر پروانه سلحشوری و صادق زیباکلام به حمایت از او برخواستند اما سایر اصلاح طلبان که همواره منتقدان دولت را به عنوان «ترامپ دوست» و «کاسبان تحریم» معرفی می کردند و تهمت بارانشان می کردند در مقابل این اعتراف صریح چهره های شاخص جریان اصلاحات به اشتیاق برای تمدید دوره رئیس جمهور تروریست آمریکا و قاتل سردار سلیمانی برای فشار بیشتر به ملت ایران سکوت پیشه کرده اند.


کد مطلب: 751353

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/751353/فیلمی-درباره-فائزه-محسن-هاشمی-باید-ببیند-برادر-بزرگ-خجالت-زده-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com