شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱
هفته چهل و چهارم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از«پشت پرده غیبت روحانی در مجلس» تا «صحبت‌های شنیدنی درباره ترور فخری زاده»

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 747182
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته چهل و چهارم فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از«پشت پرده غیبت روحانی در مجلس» تا «صحبت‌های شنیدنی درباره ترور فخری زاده»
گروه چند رسانه ای جهان نيوز: در این هفته اخبار کشور تحت تاثیر ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بود.

در هفته ای که گذشت بیشترین بازدیدهای بخش چند رسانه ای مربوط به این موضوع می شد.

اتفاق مهم دیگر این هفته نحوه عجیب تقدیم لایحه بودجه سال 1400 توسط دولت به مجلس یازدهم بود. در اقدامی عجیب رئیس جمهور به بهانه کرونا در مجلس حاضر نشد و حتی معاون اول خود جهانگیری را نیز به مجلس نفرستاد.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته چهل و چهارم فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.

دیدار محمود کریمی با جوان هیئتی

داستان حسین عسکری را خیلی ها شنیده بودند. جوان هیئتی که مبتلا به سندروم دان است و در حادثه ای قطع نخاع شده است.
 
فیلم/ دیدار محمود کریمی با جوان هیئتی
 

گستاخی وقیحانه عامل موساد در پخش زنده

"ایدی کوهین" عامل سازمان جاسوسی موساد که سناریوی تحریک ایرانیان برای وارد شدن به جنگ را در دستور کار دارد، در بخش عربی راشاتودی گفت:

سخنان ظریف را گوش کنید؛ اگر می‌گویید (ترور) کار اسرائیل است، بفرما، زودباش جوابمان را بدهید، ما منتظر موشک‌های ایرانی هستیم. عزیزم آن ها تلافی نخواهند کرد؛ آنها ترسوتر از آن هستند که بخواهند تلافی کنند.


گستاخی وقیحانه عامل موساد در پخش زنده

صحبت‌های شنیدنی درباره ترور فخری زاده

یک مجری سرشناس تلویزیونی در کشور روسیه ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد.
صحبت‌های شنیدنی درباره ترور فخری زاده

پشت پرده غیبت روحانی در مجلس

در حالی که همه ساله به دلیل اهمیت موضوع، رسم بر این بوده که رئیس جمهور در میانه آذر (موعد مقرر تقدیم بودجه طبق قانون اساسی) به همراه اعضای کابینه در صحن علنی مجلس حاضر شده و لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند، اما امروز آقای روحانی به دلیل رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا(!) از حضور در مجلس سر باز زد و لایحه بودجه به عنوان مهم ترین سند مالی کشور حتی نه توسط معاون اول بلکه توسط حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد.

گزارش ویدئویی جهان نيوز؛ پشت پرده غیبت روحانی در مجلس
 

مداحی سلحشور برای شهید فخری زاده

مداحی حاج مهدی سلحشور برای دانشمند شهید هسته ای محسن فخری زاده را در ادامه خواهید شنید.
 
مداحی سلحشور برای شهید فخری زاده
 

مداحی پر شور مطیعی برای شهید فخری زاده

جدیدترین مداحی پر شور به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی حاج محسن فخری زاده
 
مداحی پر شور مطیعی برای شهادت فخری زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
.........