چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۶

فیلم/ تجمع مردم مقابل سفارت فرانسه

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 743644
جمعی از مردم و دانشجویان عصر روز (چهارشنبه) در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام(ص) در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
‌ بیانیه‌هایی را که مجلس منتشر می‌کند (مثل حمایت از اعزام کشتی به ونزوئلا، یا مثلا توقف کشتار مردم مظلوم یمن و...) اکثریت مجلس یعنی حدود 240 نفر نماینده امضاء می‌کنند ولی بقیه نمایندگان کجایند؟ منظورشان از رای ندادن چیست؟ اینکه دیگر مربوط به احزاب و سلیقه‌های سیاسی نیست، آخرین مورد آن هم مربوط به محکوم کردن اظهارات توهین‌آمیز ماکرون بود که باز هم تعدادی از نمایندگان امضا نکردند!
Iran, Islamic Republic of
با توهینی که دولت فرانسه به مقدسات ما مسلمانان کرده چرا دولت ایران واردات کالاهای فرانسوی به داخل کشور را ممنوع اعلام نمی‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
نادان‌هایی که به روی خورشیدگونه پیامبر اکرم(ص) خاک می‌پاشند غافلند که این خاک به چشمان خودشان خواهد رفت. جریان حق راه خود پیدا کرده و به کوری چشم دشمنان فروغ آن هر روز بیشتر خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
وضعیت نابسامان فرانسه/تحریم کالاهایش توسط کشورهای مسلمان
منافع اقتصادی فرانسوی ها تا اندازه ای به خطر افتاده که وزارت امور خارجه این کشور، طی بیانیه ای خواستار توقف تحریم کالاهای خود در کشورهای عربی شد.
Iran, Islamic Republic of
در پی اظهارات ضد اسلامی فرانسه
روحانی چرا هنوز به هتاکی ماکرون اعتراض نکرده؟!
اینکه چرا رئیس‌جمهور به‌طور مستقیم در برابر اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به مقدسات اسلامی موضع‌گیری نمی‌کند مسئله قابل تاملی است. این سکوت متاسفانه در برابر اقدامات خصمانه فرانسوی‌ها تداوم داشته است.
Iran, Islamic Republic of
مکرون یک نادان است
از خود پیغمبر می خواهیم ایشان را به راه راست هدایت کند اگر ایشان هدایت شود شاید یک کشور از رحمت پیامبر عزیز ما بهره مند شوند