کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان:

آقای احمدی نژاد باید زمین ولنجک را به بیت المال برگرداند/ ملک در اختیار آقای خاتمی را بعد از پایان کرونا می‌فروشیم/ در کاخ مرمر سونا و جکوزی ساخته‌اند/ روایت فتاح از تخلف میلیاردی ابتکار و مولاوردی +فیلم

19 مرداد 1399 ساعت 9:33

اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: شب گذشته، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در برنامه «نگاه یک» نکات مهمی را بیان کرد که در ادامه خواهید خواند:

*آقای احمدی نژاد در زمین ولنجک که متعلق به بنیاد است هستند که باید آن را به بیت المال برگردانند

*آقای احمدی نژاد هم در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است؛ البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. البته پیامی از اطرافیان ایشان داده بودند که آماده هستند به وسط یا پایین شهر منتقل بشوند.

*اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.

*ملکی بوده دست آقای خاتمی، رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران که قبل از دوره من تخلیه شده بود. در ایام کرونا این ساختمان برای قرنطینه بیماران آماده شده بود که بعد از این ایام آن ساختمان را می فروشیم.


دانلود فیلم

*مجمع تشخیص در زمین بنیاد ساختمانی ۹ طبقه بدون مجوز با امکاناتی همچون استخر ساخته است!

*زمینی که مربوط به بنیاد بوده را بخش مرکز تحقیقات استراتژیک آمده ۹ طبقه ساخته که بدون مجوز از بنیاد و شهرداری ساخته شده است. این ملک نه پروانه دارد نه پایان کار.

*متاسفانه در حریم یک ملک خصوصی هم تصرف شده که این شرعا مشکل دارد.

*مشخص نیست این ساختمان کاربری مسکونی دارد یا اداری؟ استخری آنچنانی با منظره ای ابدی به سمت نیاوران دارد.

*معلوم نیست این ساختمان برای چه کسانی آماده شده است.
 
دانلود فیلم

*در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی ساخته‌اند!

*به کاخ مرمر آسیب زده‌اند؛ پتک زده‌اند؛ در کاخ مرمر آسانسور، حمام، سونا و جکوزی ساخته‌اند؛ میراث فرهنگی کجا بوده است؟
 
دانلود فیلم

*انتظار داریم آقای زاکانی در حرکتی انقلابی ساختمان مرکز پژوهش‌ها را که ملک بنیاد است، به ما تحویل بدهد

*یکی از ملک‌های خیلی ارزشمند بنیاد در ضلع جنوبی کاخ نیاوران بوده که قبلا در دست مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و ۱۲ طبقه در آن ساخته شده که در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس است.

*مسئول مرکز پژوهش ها آقای کاظم جلالی بودند که الان سفیر ایران در روسیه هستند. در حال حاضر این ملک در اختیار مرکز پژوهش‌های مجلس است. انتظار داریم آقای زاکانی که ارزشی و بسیجی است و رییس این مرکز شده، در اولین حرکت انقلابی خود این ملک را به بنیاد تحویل دهد.

*خانم ابتکار و مولاوردی بابت تخلیه ساختمان بنیاد مستضعفان به‌جای اینکه پولی بدهند، ۵ میلیارد تومان هم گرفته‌اند که این کار تخلف است!

دانلود فیلم


کد مطلب: 736351

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/736351/آقای-احمدی-نژاد-باید-زمین-ولنجک-بیت-المال-برگرداند-ملک-اختیار-خاتمی-بعد-پایان-کرونا-می-فروشیم-کاخ-مرمر-سونا-جکوزی-ساخته-اند-روایت-فتاح-تخلف-میلیاردی-ابتکار-مولاوردی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com