پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

عذرخواهی معنی دار مجری شبکه یک!

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 735434
عبدالرضا امیراحمدی، مجری شبکه یک سیما پس از انتشار حرف های حاشیه بر انگیزش در برنامه صبحگاهی شبکه یک، روی آنتن زنده از هواداران تیم پرسپولیس تهران یک عذرخواهی معنی دار انجام داد.
عذرخواهی معنی دار مجری شبکه یک!
به گزارش جهان نيوز، در روزهای اخیر کل‌کل‌ها و کری‌خوانی‌ها درباره چهارمین قهرمانی پرسپولیس از فضای مجازی به اجراهای زنده در برنامه‌های تلویزیونی کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی،عبدالرضا امیراحمدی، مجری شبکه یک سیما پس از انتشار حرف های حاشیه بر انگیزش در برنامه صبحگاهی شبکه یک، روی آنتن زنده از هواداران تیم پرسپولیس تهران یک عذرخواهی معنی دار انجام داد.

این مجری صدا و سیما در گفت‌وگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس و تقدیر از کادر فنی،کاپیتان سیدجلال حسینی از زحمات دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و نگاه عادلانه ایشان به کل خانواده ورزش اشاره کرده اما در پایان با بیان یک جمله به کنایه گفت « خدا همه رفتگان ما را بیامرزد به خصوص مرحوم گالیله!»

دانلود فیلم عذرخواهی معنی دار مجری شبکه یک!

این ویدئو از صبح امروز بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و حسابی وایرال شده است و واکنش های زیادی از سوی هواداران پرسپولیس و استقلال در کانال هواداری به همراه داشته است .
در واقع از صحبت های امیر احمدی می توان به این شکل برداشت کرد که منظور وی این بوده که «گالیله را هم تحت فشار مجاب کردند که بگوید زمین گرد نیست و او ناچار شد بگه که نیست در صورتی که می دونست گرد است»هدف امیر احمدی هم گویا از گفتن جمله آخر این بوده است که من تحت فشار مجبور به عذرخواهی از هوادارن پرسپولیس شدم.

امیراحمدی نه در تلویزیون؛ بلکه در فضای مجازی ویدئویی منتشر کرد و از هواداران باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت که حرف‌هایش فقط یک کل‌کل ساده بوده است. نکته عجیب اینکه او گفت به جای اینکه نگران بازگشت دلار به کانال 24 هزارتومانی باشیم، به این مسائل پرداخته شده تا به‌نوعی گمراه شویم.

صحبت‌های این مجری در شبکه یک سیما در حالی خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخته بود که دو روز قبلش، علی مرادی، یکی از مجریان شبکه سه، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود و با کنایه به قهرمانی پرسپولیس در توهینی عجیب نوشت: «وقتی پای اسب را ببندی، خر قهرمان می‌شود». او اسب را به رنگ آبی و خر را به رنگ قرمز در استوری‌اش منتشر کرد تا هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند!

باشگاه پرسپولیس روز گذشته با انتشار بیانیه ای نسبت به عملکرد مجریان صدا و سیما روی آنتن زنده واکنش نشان دادند  و خواستار این شده‌اند که در تلویزیون به صورت رسمی عذرخواهی کند. آنها از مسئولان صداوسیما هم خواسته‌اند با این مجریان برخورد کنند.

در تازه‌ترین مورد هم، سید جلال حسینی، کاپیتان باشگاه پرسپولیس که قرار بود شب گذشته در برنامه فوتبال برتر شبکه سه حاضر شود، عنوان کرده بود به دلیل توهین مجریان تلویزیون به باشگاه پرسپولیس حاضر نیست فعلا در برنامه‌ای از صداوسیما شرکت کند، مگر اینکه رسما از هواداران باشگاه عذرخواهی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای جهان نیوز خوب نیست وارد بازی رنگها بشه....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
.
Iran, Islamic Republic of
سلام
هموطنان عزیز وقتی اینهمه انتقاد میشه وزیرمحترم ورزش ومعاونش آقای مازیارناظمی بایدبیایندوازخوددفاع کنندوتنها نیایندحتمابابدیک منتقدباشد.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
حرفاش عین حقیقته ادم راستگو یی هست ان شالله موفق باشه
Iran, Islamic Republic of
خدا شما رو هم با گالیله و رفتگان محشور کند ، این حرفای که زدی از اثرات زیادیه که به گالیله فکر کردی !!!!
علی
...