کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجری جنجالی شبکه یک ممنوع الفعالیت شد؟

8 مرداد 1399 ساعت 14:29


به گزارش جهان نیوز، پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. در رابطه با موفقیت قرمزهای پایتخت، صحبت‌های زیادی این روزها مطرح می‌شود، اما مهمترین سوژه حمایت‌هایی است که گفته می‌شود، وزیر و جوانان در این سال‌ها از پرسپولیس داشته‌ است.

وقتی کل‌کلِ خارج از عرف وارد فضای آنتن تلویزیون بشود باید هم انتظار داشت برای دو روز، صداوسیما درگیر این موضوع شود. عبدالرضا احمدی مجری برنامه "صبح بخیر ایران" که البته سال‌ها سابقه اجرای برنامه زنده و تولیدی در تلویزیون دارد ابتدا حرف‌های جنجالی در بابِ قهرمانی باشگاه پرسپولیس زد اما بلافاصله در ویدئویی از صحبت های خود عذرخواهی کرد. اما این پایان ماجرا نبود؛ حاشیه‌ها آنقدر بالا گرفت که شبکه یک در موضعی رسمی اعلام کرد و از این رفتارِ آقای مجری پوزش طلبید. 

دانلود فیلم شوخی مجری صداوسیما با قهرمانی پرسپولیس


فردای آن روز عبدالرضا احمدی بار دیگر با یک موضعِ قابل تأمل از این موضوع عذرخواهی کرد که خود این نحوه عذرخواهی موجبِ غیبت امروزش در برنامه "صبح بخیر ایران" شد.

دانلود فیلم عذرخواهی معنی دار مجری شبکه یک!

حالا بعد از پیگیری‌های فراوان برکنار شدن یا نشدن آقای مجری، محسن سوهانی مشاور رئیس شبکه یک اعلام کرد که "با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه "صبح بخیر ایران" تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم، سرلوحه شبکه یک سیما است."

شاید این برخورد الگویی بشود برای اجرای بهتر و جدی گرفتن مجریان تلویزیون که اینجا فضای مجازی نیست برای هرچیزی به زبان آوردن و رسانه‌ملی زبان گویای جامعه و تریبون اصلی انقلاب اسلامی است. اینجا را باید دانشگاه دانست همان‌طور که حضرت امام(ره) فرموده بودند و مقام معظم رهبری، تحقق این آرمان را بارها در بیاناتشان از مدیران ارشد سازمان صداوسیما خواسته‌اند.

پیش از این هم کرکری‌ها و اتفاقات حاشیه‌ای در تلویزیون افتاده و ادامه دارد. باید هرچه زودتر تلویزیون تمهید جدی برای اجرای برنامه‌های زنده داشته باشد. پا را فراتر از تذکرهای تلویحی بگذارد تا کمتر شاهدِ این حمله‌های جدی به سازمان صداوسیما باشیم و اعتبار رسانه‌ملی به خاطر کج‌فهمی‌های برخی زیر سؤال برود. 


کد مطلب: 735433

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/735433/مجری-جنجالی-شبکه-یک-ممنوع-الفعالیت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com