پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱۴

طعنه مجری تلویزیون به قهرمانی پرسپولیس برایش گران تمام شد

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 735433
مجری جنجالی شبکه یک ممنوع الفعالیت شد؟
به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. در رابطه با موفقیت قرمزهای پایتخت، صحبت‌های زیادی این روزها مطرح می‌شود، اما مهمترین سوژه حمایت‌هایی است که گفته می‌شود، وزیر و جوانان در این سال‌ها از پرسپولیس داشته‌ است.

وقتی کل‌کلِ خارج از عرف وارد فضای آنتن تلویزیون بشود باید هم انتظار داشت برای دو روز، صداوسیما درگیر این موضوع شود. عبدالرضا احمدی مجری برنامه "صبح بخیر ایران" که البته سال‌ها سابقه اجرای برنامه زنده و تولیدی در تلویزیون دارد ابتدا حرف‌های جنجالی در بابِ قهرمانی باشگاه پرسپولیس زد اما بلافاصله در ویدئویی از صحبت های خود عذرخواهی کرد. اما این پایان ماجرا نبود؛ حاشیه‌ها آنقدر بالا گرفت که شبکه یک در موضعی رسمی اعلام کرد و از این رفتارِ آقای مجری پوزش طلبید. 

دانلود فیلم شوخی مجری صداوسیما با قهرمانی پرسپولیس

فردای آن روز عبدالرضا احمدی بار دیگر با یک موضعِ قابل تأمل از این موضوع عذرخواهی کرد که خود این نحوه عذرخواهی موجبِ غیبت امروزش در برنامه "صبح بخیر ایران" شد.

دانلود فیلم عذرخواهی معنی دار مجری شبکه یک!

حالا بعد از پیگیری‌های فراوان برکنار شدن یا نشدن آقای مجری، محسن سوهانی مشاور رئیس شبکه یک اعلام کرد که "با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه "صبح بخیر ایران" تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم، سرلوحه شبکه یک سیما است."

شاید این برخورد الگویی بشود برای اجرای بهتر و جدی گرفتن مجریان تلویزیون که اینجا فضای مجازی نیست برای هرچیزی به زبان آوردن و رسانه‌ملی زبان گویای جامعه و تریبون اصلی انقلاب اسلامی است. اینجا را باید دانشگاه دانست همان‌طور که حضرت امام(ره) فرموده بودند و مقام معظم رهبری، تحقق این آرمان را بارها در بیاناتشان از مدیران ارشد سازمان صداوسیما خواسته‌اند.

پیش از این هم کرکری‌ها و اتفاقات حاشیه‌ای در تلویزیون افتاده و ادامه دارد. باید هرچه زودتر تلویزیون تمهید جدی برای اجرای برنامه‌های زنده داشته باشد. پا را فراتر از تذکرهای تلویحی بگذارد تا کمتر شاهدِ این حمله‌های جدی به سازمان صداوسیما باشیم و اعتبار رسانه‌ملی به خاطر کج‌فهمی‌های برخی زیر سؤال برود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا یکی یه حرفی زده خیلی که هیچ اصلا حرفش مهم نیست.
Iran, Islamic Republic of
به قول معروف آب وبریز اونجا که میسوزه
سید
Iran, Islamic Republic of
...
دمش گرم و خدا نگهدارش!
گالیله
Iran, Islamic Republic of
کیروش یادت بخیر که با بازیکن سالاری مبارزه کردی ولی تیم سالاری هم تیم ملی هم کارلوس کیروش رو در ایران نابود کرد .
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینکه تیم جهان نیوز، همشون پرسپولیسی هستن که شکی درش نیست و مصداق بارزش هم اینکه حالا اگه این حرفها رو در مورد استقلال گفته بود، شما با یه ولع خاصی اون رو پوشش میدادید و میگفتید حرف حق زده، صداوسیما اخراجش کرده....
علی
Iran, Islamic Republic of
چطور شد اونموقع که راه به راه مجریان بی ملاحظه پرسپولیسی به هواداران آبی توهین میکردن متذکر نمیشدین؟ ...
Iran, Islamic Republic of
چون خود رئیس صدا و سیما هم قرمزه
Iran, Islamic Republic of
اینه عبرت برای مجریان دیگر.
جانباز
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتند حرف حق تلخه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کل تلویزیون و خبرگزاری ها از تیم های تهرانی دفاع می کنند
حالا در مورد یکی از این تیم ها مطلبی گفت اون وقت ببنید چه بلایی سرش آوردن
تا کی از این تیم ها طرفداری می کنید
Romania
فارغ از هر تیم وهودارانش، صحبت‌های این بابا واصرار برموضعش، حتی توی یک روزنامه محلی هم میتونه جالب باشه و نا راحت کننده. جالب از این بابتکه آنتن رسانه ملی ارث پدری ایشان نیست وبا وصف اشتباه روز قبل متنبه نشده وبا متلک میگه که مجبورش کردن به عذر خواهی وناراحت کننده اینکه توهین به هواداران یک تیم خاص با بودجه بیت المال و آنتن زنده، خیانت به بیت المال هستش، معرفی به هیت رسیدگی به تخلفات اداری مورد استدعاست.
Iran, Islamic Republic of
تیم حکومتیه وقدرتش
سعید
Iran, Islamic Republic of
من کاری به حرف هاش ندارم و هیچوقت هم موافق نیستم کسی کارشو از دست بده ولی این لحن عذرخواهیش از صد تا فحش بدتر بود.
عباس
Iran, Islamic Republic of
چهار تا جام بابا مسعود داد به پرسپولیس. فصل بعد بابا مسعود نباشه عیار تیم پرسپولیس مشخص میشه..