شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۸

فیلم/ وطن فروشی یا همکاری بلندمدت؟

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 734801
فیلم/ وطن فروشی یا همکاری بلندمدت؟
به گزارش جهان نيوز،توافق تجاری میان ایران و سایر کشورها از جمله عراق، روسیه، چین، ونزوئولا و... کشور آمریکا را در رسیدن به اهداف شوم خود و فروپاشی اقتصاد کشورمان ناکام می گذارد و همین امر سبب می شود تا رسانه های وابسته به ایالت متحده و انگلیس تمام تلاش خود را بکنند تا از این مجراهای حیاتی اقتصادی ایران، غولی خطرناک برای مردم کشورمان جلوه دهند تا خود هموطنانمان را علیه پیشرفت ایران قرار دهند.

پس از اعمال فشارهای حداکثری آمریکا و پشتیبانی اروپا از تحریم های ضد ایرانی، اکنون کشورمان توانسته است با ایجاد همکاری های گسترده با برخی از کشورها، راه های مناسبی برای سرازیر شدن پول به کشور فراهم کند و مردم ایران هم می توانند با کسب آگاهی و درک وضعیت فعلی جهانی گامی موثر در جهت پیشرفت کشور بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
اگردرادعایتان درباره مفید بودن این قرارداد صادق هستید متن کامل آن رادراختیارملت ایران قراردهید.
Iran, Islamic Republic of
می گویند هنوز در حد پیش نویس است.زمانی تبدیل به قرارداد می شود که مراحل قانونی را طی کند و البته برای تصویب تقدیم مجلس می شود و منتشر می گردد.چرا در مورد برجام هسته ای خسارت بار تقاضای انتشار نداشتید و امضای کری جان تضمین بود؟
چرا برای تصویب برجام رقص کمر می دادین ولی مخالف قراردادبا چین هستید؟
Iran, Islamic Republic of
ایران و چین هر دو دنبال منافع اقتصادی خود هستند و در سالهایی که غرب بدعهد به تعهدات برجامی عمل نمی کند قرارداد با چین بعد از گذر از مراحل قانونی در کشور می تواند موثر باشد..
Iran, Islamic Republic of
...
ابراهيم
United States
الان كه ايران در گوشه رينگ و در ضعف اقتصاد و محروم از فروش نفت است !!!!!
م ح
Iran, Islamic Republic of
از ترس چاله امریکا داریم می افتیم در چاه چین
Iran, Islamic Republic of
با وجود پروتکل الحاقی کرسنت خونهای آلوده برجام و ... مردم حق دارند به دولت اصلاحات اعتماد نکنند . باید شفاف سازی شود .