جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲۰

واکسن کنترل کرونا رسما تولید شد+فیلم

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 731996
تولید واکسن جدید چین برای کنترل کرونا می‌تواند خبر خوبی در این روزهای پرالتهاب مردم جهان باشد.
واکسن کنترل کرونا رسما تولید شد+فیلم
به گزارش جهان نيوز، کشور چین ادعا کرده است موفق به ساخت و تولید واکسنی برای درمان کرونا، موسوم به واکسن «ام. آر. ان. آ» و یا درمان کننده ویروس جدید کرونا ۱۹ شده و آن را برای انجام آزمایش کلینیکی تصویب کرده است.
این واکسن که «آر. کو. وی» نامیده می‌شود تولید مشترک ارتش، آکادمی علوم نظامی، شرکت بیوتکنولوژی والواکس و بیوساینس در شهر سوجو واقع در شرق چین است.

اداره تولیدات پزشکی ملی چین روز شنبه اعلام کرد این واکسن که در نوع خود بی همتا است و برای اولین بار در چین ساخته شده برای آزمایش‌های کلینیکی تصویب شده است.

تحقیقات نشان می‌دهد این واکسن که روی موش‌ها و گونه‌ای از بوزینه‌های خرچنگ خوار آزمایش شده است می‌تواند در بدن به میزان بسیار بالا تولید پادتن کند این پادتن‌ها خنثی هستند و از طرف دیگر ویروس از سلول‌های بدن در برابر بیماری دفاع می‌کند.

آزمایش‌های صورت گرفته همچنین نشان دهنده آن است که واکسن، بدن بوزینه‌ها را در برابر حملات ویروس کرونا مورد حفاظت قرار داده و مصون نگهداشته و ضمن مراقبت از آن‌ها از پیشرفت بیماری در بدن حیوان جلوگیری به عمل آورده است.

تولید پادتن و ایمن بودن، وجود تجهیزات و مواد خام در داخل کشور برای ساخت واکسن در تعداد انبوه و همچنین امکان نگهداری واکسن در دمای یک اتاق برای مدت یک هفته و کم بودن هزینه نگهداری آن در دمای پایین از ویژگی‌ها و امتیازات این واکسن است.

ارتش چین گزارش کرده است این واکسن کاملا و از هر لحاظ برای آزمایش‌های کلینیکی تکمیل شده است اولین مرحله از این آزمایش‌ها در بیمارستان شولان در شهر هانگ جو در همسایگی شانگ‌های در شرق چین انجام خواهد شد.

چین پیش از این نیز از آغاز آزمایش‌های کلینیک روی چند نوع واکنس دیگر کرونا خبر داده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر چین مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
دشمن شماره یک بشریت امروز چین است . همه جای دنیا واکسن و ویروس و تحقیقات پزشکی در دانشگاه ها و مراکز علمی انجام میشود در چین مرموز و این قوم یاجوج و ماجوج در ارتش !! معلوم میشود این ویروس نیز زاییده تحقیقات چینی های بی دین و بودایی است . اقتصاد ایران را که نابود کرد سلامتی مردم دنیا را که به باد داده و الان میخواهد از ترس و مرگ هم پول درآورد . متاسفانه دولت بی تدبیر و ناامیدی هم با قرارداد 25 ساله ایران را برد زیر تیغ امپراطوری شیطانی چین .
طاهر
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر داری دولت رو به چالش میکشی میخوام بدونم از پس مدیریت خودت تونستی بر بیای.مملکت داری خیلی پیچ خم های عجیب و غریب داره اون هم مدیریت کشوری مثل ایران که بعضی از مردمش همه جوره طلب کار هستند و این همه دشمنی که داره ایران عزیز رو تهدید می کنه
Iran, Islamic Republic of
ما که الحمدلله ادعایی نداریم ...
Iran, Islamic Republic of
راست می گه . آمریکا و غرب حداقل خدا و حضرت عیسی و موسی را قبول دارند و ته تهش اهل کتابند . اما چین چی ؟؟!! ...
Iran, Islamic Republic of
چی میگی حاجی
Iran, Islamic Republic of
شما دوستی را اگر خونه ات مهمان کنی بعد خوش خوشک ابزار و شغل و کم کمک منزلت را به بهانه گران تمام شدن و من ارزان تر تحویلت میدم از چنگت دربیاره و پس از مدتی ببینی شدی آدم الاف بیکار و بی خانه و گرسته خوشت می یاد . و همچنان آن آدم را دوست خودت فرض می کنی ؟؟!! چین همانگونه که زمین های کشاورزی کشورهای مختلف را با پول گزاف اجاره می کند و بعد زمین های بایری که تا 20 سال حتی علف هم در آن سبز نمی شود تحویل میدهد و بدون اجازه شما از آبهای سرزمینی تان به طرق ناجوانمردانه همه گونه ماهی و هر موجود زنده ای را در مقادیر بالا صید میکند و اگر سپاه به داد نرسیده بود معلوم نبود الان حتی جلبک هم در خلیج فارس وجود داشت یا نه ؟! این کارها را خداوکیلی کمتر از دشمنی آمریکا و اسرائیل است ؟؟!
Iran, Islamic Republic of
امروز مشخص شده حامي بسياري از تر كوند ن ها چين است
طاهر
Iran, Islamic Republic of
...
طاهر
Iran, Islamic Republic of
چرا از سفیر چین می ترسین
"برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم."...
Iran, Islamic Republic of
یک میلیاردوششصدمیلیون جمعیت داره بدون نفت داره میچرخونه بعداز امریکا دومین اقتصادبرتر دنیارو داره .کشف واکسن هم چون پژوهش ولابراتوار ونیروی متخصص وامکانات زیاد داره .اگه و یروس ساخته دست بشر باشه به امریکا بیشتر میچسبه تولیدش تا چین
Iran, Islamic Republic of
سگ زرد برادر شغاله . هر دو کشور آمریکا و چین تمایلات امپریالیستی دارند اما به شیوه خودشان . اگر ناچار به روابط با چین هستیم اشکالی ندارد اما باید مواظب بود . چینی ها سوابق تاریخی پاک و معصومانه ای ندارند . من روسیه را به چین ترجیح می دهم . چون از میان روابط با روسیه تا الان در زمان شاه صنایع مادر و ماشین سازی و بعد از انقلاب هم نیروگاه اتمی بوشهر و ... و پس از سفر شهید قاسم سلیمانی به روسیه همکاری با ایران در طرح های استراتژیک و ژئوپلتیک مثل سوریه و وتو تصمیمات آمریکا در شورای امنیت درآمده .
Iran, Islamic Republic of
اگر روی بوزینه ها جواب مثبت گرفته برای مرحله بعدی روی ترامپ و اطرافیانش هم تست بزنید شاید جواب داد.
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
.........
محمدتوانا
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر.که واکسن کروناکشف شد.دست محققان چینی درد نکنه.
Iran, Islamic Republic of
جالبه چینی ها که دیدند تمام دنیا روی ساخت واکسن کرونا متمرکز شده و عنقریب فرمولش را پیدا میکنند از بیماری وحشتناک و به شدت مسری جدیدی پرده برداری کرده که فعلا در خوک های چینی !!! پیدا شده و قابلیت سرایت به انسان را دارد !! .
Iran, Islamic Republic of
توی ایران هر کس به هر شکلی از چین حمایت می کنه!!!
ختم کلام
Iran, Islamic Republic of
ضربه هایی که ایران عزیز ما به علاوه تمام بشریت قرار است از چین بخورد خواهید دید از هیچ دشمنی تا به حال نخورده است . خدا اون روزو نیاره البته !
میتونیم جنس چینی نخریم