کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده!

11 خرداد 1399 ساعت 12:09


به گزارش جهان نیوز، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تکان دهنده نجات یک نوزاد زنده به گور شده در یکی از مناطق روستایی هند را به تصویر می‌کشد. این نوزاد که بلافاصله پس از تولد زنده به گور شده بود توسط تعدادی از اهالی محلی بطور معجزه آسایی نجات یافت.

افراد محلی با شنیدن صدای گریه این نوزاد کنجکاو شدند و پس از جستجو با دیدن پا‌های این نوزاد که بیرون از خاک قرار داشت توانستند او را پیدا کنند. این اتفاق در روستای «سونورا» واقع در منطقه سیدهارتنگار در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی نجات این نوزاد را نشان می‌دهد. در این ویدئو یک مرد روستایی دیده می‌شود که سراسیمه خاک را کنار زده و پس از پیداکردن نوزاد او را از زیر خاک بیرون می‌کشد. در حالی که این نوزاد برای لحظه‌ای بدون حرکت است ناگهان شروع به تکان دادن دست و پای خود می‌کند. این نوزاد بلافاصله توسط افراد محلی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. پزشکان پس از انجام آزمایش اعلام کردند که مجاری تنفسی نوزاد به علت فروبردن گرد و خاک مسدود شده است.

با این حال پزشکان از مساعد بودن حال این نوزاد خبر داده اند و اعلام کرده اند او چند روز را باید در بیمارستان بستری بماند. گفته می‌شود یک زن این روستا برای نگهداری و پرورش این کودک اعلام آمادگی کرده است. هنوز مشخص نیست این کودک چرا و توسط چه کسی زنده به گور شده است. تحقیقات پلیس محلی هند آغاز شده و ادامه دارد.
 

دانلود فیلم لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده!


کد مطلب: 729299

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/729299/لحظه-تکان-دهنده-نجات-نوزاد-زنده-گور-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com