کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا رئیسی محبوب شده است؟ +فیلم

31 ارديبهشت 1399 ساعت 9:59

نظرسنجی برخی مراکز معتبر افکارسنجی نشان می‌دهد که آیت‌الله رئیسی به‌دلیل اقدامات مثبت در طول مدت حضور در قوه قضاییه، بالاترین محبوبیت را در بین سران قوا و مدیران ارشد اجرایی کشور دارد.


گروه چند رسانه‌ای جهان نیوز: در یکی از نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی وزارت اطلاعات که نتایج آن در آبان‌ماه سال گذشته اعلام شد، 76 درصد از شرکت‌کنندگان اقدامات قوه قضاییه را در برخورد با مفاسد پسندیده و اظهار رضایت داشته‌اند.

همچنین نظرسنجی یکی از نهادهای افکارسنجی در تابستان سال گذشته نشان از افزایش محبوبیت 13درصدی آقای رئیسی پس از چندماه حضور در ریاست قوه قضاییه داشت که سریعترین رشد را میان شخصیتهای سیاسی که امور اجرایی برعهده داشتند نشان می‌داد. اخیراً نیز بررسی برخی مراکز معتبر افکارسنجی کشور نشان می‌دهد که در میان سوان قوا و مدیران ارشد کشور از جمله وزرا و معاونان رئیس جمهور، آقای رئیسی صدرنشین است.
حامد زبیراوی
تا پیش از شهادت سپهبد سلیمانی براساس نظرسنجی، وی حائز بالاترین محبوبیت در میان مدیران ارشد کشور بود  و محموجواد ظریف و ابراهیم رییسی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند که اکنون براساس داده‌های جدید، رئیس قوه قضاییه بالاترین میزان محبوبیت را داراست. بر همین اساس گروه چند رسانه ای جهان نیوز، کلیپی از بخشی از دلایل این محبوبیت را منتشر می کند.

 

دانلود فیلم/ چرا رئیسی محبوب شده است؟
 

بیشتر بخوانید:
چقدر باید از رفتن آملی و آمدن رئیسی خوشحال بود؟
چرا مردم «رئیسی» را باور کرده‌اند؟

 


کد مطلب: 728291

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/728291/چرا-رئیسی-محبوب-شده-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com