چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بغض وزیر بهداشت تونس از بی‌اعتنایی مردم به توصیه‌های بهداشتی

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 723805
وزیر بهداشت تونس شیوع ویروس کرونا را «تهدید امنیت ملی» برای کشورش خواند و از اینکه مردم به اصول و توصیه‌های بهداشتی توجهی نمی‌کنند، در کنفرانس خبری بغض کرد.
بغض وزیر بهداشت تونس از بی‌اعتنایی مردم
به گزارش جهان نيوز، «عبداللطیف المکی» وزیر بهداشت تونس، روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری از اینکه مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل نمی‌کنند، به حالت گریه افتاد و بغض کرد. 
به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، الملکی در کنفرانس خبری هنگامی که از قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا صحبت کرد، آن را «تهدید امنیت ملی» توصیف کرد و نتوانست از بی‌توجهی مردم، جلوی بغض خود را بگیرد.
وزیر بهداشت تونس که در کنار وزیر کشور سخن می‌گفت، اعلام کرد که کشورش همه تلاشش را برای منع شیوع کرونا به کار گرفته و همه مردم باید به اصول پایبند باشند. به گفته او «نباید به عده‌ای قلیل اجازه داد که همه تلاش‌های یک ملت و نهادهای دولتی را به باد فنا بدهند». 
این وزیر تونسی سپس به بغض خود اشاره کرد و گفت «این، اشک [بغض] از موضع قدرت است نه از موضع ضعف. به عنوان نهاد بهداشتی و سایر نهادهای دولتی تا آخرین رمق تلاش می‌کنیم».

دانلود فیلم بغض وزیر بهداشت تونس از بی‌اعتنایی مردم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *