جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عنايت به خبرنگاران ؛ رشوه گرفتن کار شماست !

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 71872
رئيس كميته داوران كه قبلا كارشناسان و منتقدان داوري را مسبب به‌وجود آمدن فضاي هجو‌آلود عليه داوران ليگ برتري مي‌دانست اين بار با حمله‌اي بي‌سابقه به خبرنگارها و روزنامه‌هاي ورزشي ادعاي عجيبي را مطرح مي‌كند كه احتمالا هجمه انتقادها عليه او بيشتر مي‌كند
  آمار هشت پنالتي گرفته شده در 12 بازي گذشته استيل‌آذين كه داوران ليگ برتري از خود به جا گذاشته‌اند و همچنين سوت‌هايي كه در هفته‌هاي گذشته به سود سپاهان زده شده انتخاب داور بازي اين هفته سپاهان و استيل‌آذين را به چالش مهم اين روزهاي كميته داوران تبديل كرده است. 

گل - مسعود عنايت اما طبق روال هميشگي با موضع‌گيري تند خود نسبت به گرفتن پنالتي‌هاي متعدد براي استيل‌آذين و شائبه‌هايي كه در اغلب بازي‌هاي اين فصل سپاهان به وجود آمده مي‌گويد: «اين شائبه‌ها را روزنامه‌ها و خبرنگارهاي ورزشي به‌وجود آورده‌اند و من خود را ملزم نمي‌دانم به آنها پاسخ بدهم. روزنامه‌ها هرچه دوست دارند بنويسند. مطمئن باشيد مردم ديگر گول آنها را نمي‌‌خورند.»
رئيس كميته داوران كه قبلا كارشناسان و منتقدان داوري را مسبب به‌وجود آمدن فضاي هجو‌آلود عليه داوران ليگ برتري مي‌دانست اين بار با حمله‌اي بي‌سابقه به خبرنگارها و روزنامه‌هاي ورزشي ادعاي عجيبي را مطرح مي‌كند كه احتمالا هجمه انتقادها عليه او بيشتر مي‌كند: «وقتي روزنامه‌هاي ورزشي مي‌نويسند كه داوران هشت پنالتي در 12 بازي براي فلان تيم گرفته‌اند، مشخصا منظورشان اين است كه كميته داوران از تيم‌هاي ليگ برتري رشوه مي‌گيرد. خبرنگاراني كه اين چيزها را مي‌نويسند پس‌مانده همان افرادي هستند كه يك‌سال پيش و درجهت پاكسازي مطبوعات ورزشي راهي زندان شدند. روزنامه‌هايي كه به اين مسائل مي‌پردازند بهتر است با خبرنگاران خودشان كه به زدوبند و دلالي بازيكن آلوده هستند برخورد كنند. آنها با اين پيشينه نمي‌توانند داورها را به گرفتن رشوه و زدن سوت‌هاي جهت‌دار متهم كنند.» اظهارات تند عنايت البته عجيب‌ترين نوع واكنش نسبت به يك خبر آماري است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *