جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۷

سخنرانی دختر شهید سردار سلیمانی در لبنان

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 716393
زینب سلیمانی، روز پنچ‌شنبه، در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی در جنوب لبنان برگزار شد، تاکید کرد خون‌های شهدا، اکنون تبدیل به شمشیر ذوالفقاری شده که به دشمنان حمله‌ور می‌شود.
تسلط کامل دختر حاج قاسم به زبان عربی
به گزارش جهان نيوز، زینب سلیمانی، روز پنچ‌شنبه، در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی در جنوب لبنان برگزار شد، تاکید کرد خون‌های شهدا، اکنون تبدیل به شمشیر ذوالفقاری شده که به دشمنان حمله‌ور می‌شود.

دختر سردار شهید سلیمانی در این‌باره گفت: «دستان شهدای جبهه مقاومت به شمشیر ذوالفقار برنده‌ای تبدیل شده که به سمت دشمنان گرفته شده و می‌گوید که بُکشید، بُکشید، بُکشید تا دستان ما به ذوالفقاری برای یاری اسلام تبدیل شود».

دانلود فیلم تسلط کامل دختر حاج قاسم به زبان عربی

وی طی سخنرانی‌ای که در مراسم یادبود پدرش در منطقه ضاحیه جنوبی برگزار شد، افزود: «من به نام قاسم سلیمانی و ندای حق و دین پیش شما آمده‌ام. ندای فُزتُ و ربّ الکعبه. رزمندگان جنوب لبنان به ما شهامت دادند. دشمنان ما نمی‌خواهند که جوانان ما جسور باشند، اما شما نمی‌گذارید دشمنان به اهداف شوم خود برسند».

او در این مراسم که به همت بخش امور زنان حزب‌الله برگزار شد، تاکید کرد: «شهدای شما و ما، یعنی شهدای اسلام، افرادی هستند که از اسلام و ارزش‌های آن و ارزش‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای تا ابد صیانت کردند. شما سربازان اسلام و محافظان آن هستید. شما سربازان امام خمینی هستند. شما انقلاب هستید و با شما دل‌های خانواده‌های شهدا آرام می‌شود».

زینب سلیمانی در نهایت تاکید کرد: «عشق حسینی شما و خون شهدای شما و عشق شما به انقلاب و شعار مرگ بر اسرائیل و جسارت شما و عزم و اراده مبارزان شما، اراده ما را دوچندان کرد».

سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر هم‌رزمان ایشان، طی حمله‌ای ناجوانمردانه به دست تروریست‌های آمریکایی، به شهادت رسیدند. این اقدام تروریستی آمریکا که در ۱۳ دی رخ داد، در حالی صورتی گرفت که شهید سلیمانی به دعوت مقامات عراقی به این کشور سفر کرده بود./ باشگاه خبرنگاران جوان

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر پدر قهرمان و شجاعش
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
زینب وار ندای مظلومیت شهید وشهدای مقاومت را سر می دهد حقا فرزند آن شیرمرد شایسته شماست.گوارا باد برشما
Sweden
مرحبا به این بانوی شجاع و زینب زمان. خداوند فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در پناه خود حفظ بفرماید.
United States
....
Iran, Islamic Republic of
درود بر این بانوی عزیز
سردار چه نام شایسته ای برای دخترش انتخاب کرده
ایشان به حق زینت پدر است
مبارک است این نام بر این عزیز
ایران
Iran, Islamic Republic of
مرحبا برتو حقا که دختر سردار دلها یی حقا که نام زینب برازنده همچون تو شیرزنی هست که تربیت شده مکتب مالک اشتر زمان شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی هستی