کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هم مرور خواهیم کرد؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از تیراندازی اغتشاشگران تا فتنه‌های دوست داشتنی

1 آذر 1398 ساعت 14:05

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون اولین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه فیلم و صوت جهان نیوز: قصد داریم از این هفته فیلم های پر بازدید جهان نیوز در هفته گذشته را در بسته‌ای ویژه در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم. هفته‌ای که گذشت به دلیل آشوب‌های رخ داده به بهانه طرح گرانی و سهمیه بندی بنزین و البته اشتباه فاحش دولت در نحوه اجرای این طرح مهم و بزرگ، به هفته ای تلخ تبدیل شد.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون اولین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


خاطره جالب صفار‌هرندی از دولت احمدی‌نژاد

محمد حسین صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم در برنامه «عصر» که از شبکه افق پخش می‌شود به نقل خاطره ای از دولت احمدی نژاد پرداخت.

دانلود فیلم خاطره جالب صفار‌هرندی از دولت احمدی‌نژاد


انتقاد از عملکرد دولت روحانی در آنتن زنده

حجت الاسلام حامد کاشانی، از خطبای معروف تهران در برنامه «جهان آرا» با استناد به سیره امیرالمومنین انتقاد صریحی از دولت روحانی پیرامون مباحث حواشی گرانی بنزین انجام داد.

دانلود فیلم انتقاد از عملکرد دولت روحانی در آنتن زنده


فتنه‌های دوست داشتنی / استاد پناهیان

صفحه مجازی حجت الاسلام علیرضا پناهیان همزمان با آشوب های رخ داده پس از گرانی بنزین، کلیپ زیبایی با عنوان «فتنه های دوست داشتنی» منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

دانلود فیلم فتنه‌های دوست داشتنی / استاد پناهیان


خبر سقوط کلانتری والفجر شیراز حقیقت دارد؟

شیراز در چند روز گذشته یکی از کانون های مهم جولان‌دهی اغتشاش گران بود. یکی از شایعات منتشر شده در اغتشاشات چند روز اخیر هم بحث سقوط یک کلانتری در شیراز بود. خبرنگاران در گزارشی از مقابل کلانتری والفجر شیراز خبر سقوط این مرکز پلیس را تکذیب کرده است.

دانلود فیلم


بهترین خیرات برای اموات چه کاری است؟

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد، کارشناس برنامه پرمخاطب «سمت خدا» در مورد بهترین خیرات برای اموات از زبان حضرت رسول اکرم(ص) سخن گفتند.

دانلود صوت


ماجرای لیدرهای زن اغتشاش‌گر چیست؟

پشت پرده آشوب ها و اغتشاش روزهای اخیر کم کم در حال آشکار شدن است. استفاده از زنان و دختران برای تحریک عواطف مردم حرکت جدید لیدرهای آشوب گران در روزهای اخیر بود.

دانلود فیلم ماجرای لیدرهای زن اغتشاش‌گر چیست؟
 

تیراندازی اغتشاشگران مسلح در اندیمشک

یکی از ویدئوهای پربازدید هفته گذشته بحث تیراندازی اغتشاشگران مسلح در اندیمشک به سوی مردم بود که نقش مهمی در روشنگری از وضعیت آشوبگران داشت. 

دانلود فیلم تیراندازی اغتشاشگران مسلح در اندیمشک


کد مطلب: 708234

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/708234/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-هفته-ای-گذشت-تیراندازی-اغتشاشگران-فتنه-های-دوست-داشتنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com