چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

جهاد اسلامی فلسطین از یک موشک جدید رونمایی کرد

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب: 707391
جهاد اسلامی از یک موشک جدید رونمایی کرد
به گزارش جهان نيوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه پنجشنبه (۲۳ آبان) اعلام کرد که طی درگیری دو روز اخیر از موشک جدیدی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.
گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» سرایا القدس با انتشار ویدیوی در وب‌سایت خود گزارش داد که رزمندگان جهاد اسلامی فلسطین طی نبرد دو روز گذشته خود با رژیم صهیونیستی موسوم به عملیات «فریاد صبحگاهی» برای اولین بار از موشک «براق ۱۲۰» استفاده کرده است.


دانلود فیلم جهاد اسلامی از یک موشک جدید رونمایی کرد

شاخه نظامی جهاد اسلامی با بیان این که این سلاح ساخت این جنبش است، اعلام کرد که در نبرد اخیر، با این موشک شهر اشغالی «الخضیره» را در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.
جنبش جهاد اسلامی دو روز پیش در واکنش به ترور شهید «بهاء ابوالعطاء»، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات راکتی و موشکی قرار داد. رژیم صهیونیستی بعد از دو روز مجبور شد به شرایط این جنبش برای حصول آتش‌بس تن دهد. گروه‌های مقاومت بیش از ۴۰۰ راکت و موشک به فلسطین اشغالی شلیک کردند.
 
برچسب ها: غزه فلسطین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نابودی اسرائیل بسییییییییار نزدیک است انشاالله