جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۹

کیومرث مرزبان برای هر مطلب علیه خدا چقدر پول می‌گرفت؟

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 704679
فیلم/ تمسخر مقدسات اسلامی با ۷۵۰۰ یورو!
به گزارش جهان نيوز، پس از اعلام محکومیت کیومرث مرزبان در دادگاه تجدیدنظر به حبس (به‌گفته وکیل متهم)، آقاسی، وکیل مدافع او در توییتر نوشت: "‏حکم کیومرث مرزبان، جوان نویسنده خوش‌ذوق در شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر تأییدشد! باورکردنی نیست که یک انسانی را فقط برای نوشتن به یازده سال مجازات حبس محکوم کنیم.

دانلود فیلم/ تمسخر مقدسات اسلامی با ۷۵۰۰ یورو!

همزمان رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی به این بهانه شروع به هجمه علیه قوه قضاییه و تبلیغ این به‌‌اصطلاح نویسنده و طنزپرداز پرداختند، اما کیومرث مرزبان کیست و چرا محکوم شده است؟

براساس اسناد موجود در پرونده، مرزبان در قالب دو قرارداد، 50 مقاله با عنوان «نامه‌هایی برای خدا» برای سایت حلزون نوشته و بابت نگارش هر مقاله 125 دلار و در مجموع 6250 دلار به‌عنوان دستمزد از خانه آزادی آمریکا دریافت کرده است؛ محتوای این نامه‌ها «تشکیک در دین و جسارت نسبت به خداوند، تمسخر احکام الهی و سیاه‌نمایی علیه نظام» بود.

مرزبان، پس از راه‌اندازی وب‌سایت "رادیو سنگتاب" در حوزه حمله به مقدسات ملی و مذهبی ایران به عضویت مؤسسات و رسانه‌های معارض جمهوری اسلامی در آمده و بابت 8 سال همکاری خود 90 هزار دلار دریافت کرده است!

تمسخر مقدسات اسلامی با 7500یورو!
کیومرث مرزبان برنامه کارآگاه پورآرا را در 24 قسمت 20 الی 30 دقیقه‌ای ساخت و به‌خاطر نویسندگی و مجری‌گری این برنامه 7500 یورو از بنیاد رسانه‌ای زمانه دریافت کرد. او در این برنامه تلاش کرده بود در جهت دفاع از فرقه ضاله بهائیت و بررسی مسائل فمینیستی و جنسیتی در ایران، برنامه تولید کند؛ تمسخر مقدسات و ارزش‌های اسلامی و سیاه‌نمایی علیه مقدسات ملی و مذهبی ایران محور این برنامه بود.

دعوت 30هزاردلاری رادیو به‌خاطر توییت‌های توهین‌آمیز!
مرزبان سپس به‌خاطر مطالب تخریبی و توهین‌آمیزی که در مورد ایران در توییتر خود می‌نوشت به رادیو فردا وابسته به سیا رفت و بابت نویسندگی برنامه پولیتیک 30 هزار دلار گرفت.

مرزبان در دو سال فعالیت خود (سال‌های 92 و 93) برای سایت ضدانقلاب ایران وایر 100 مقاله نوشته و بابت هر مقاله 100 دلار گرفته است؛ تأکید ویژه او در این مقاله‌ها توهین به مقدسات ملی و مذهبی بوده است.

کیومرث مرزبان در سال 94 و 95، به‌مدت 5 ماه در دفتر مالزی جم‌تی‌وی به‌عنوان نویسنده همکاری می‌کند و 5700 رینگت به‌طور ماهیانه و در مجموع 28500 رینگت دریافت می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
اگر وکیل این معاند وضد انقلاب حرف ضد حق زده باشد نباید تحت پیگرد قرار گیرد ویا حداقل از شغل وکالت محروم شود
Iran, Islamic Republic of
بهتره که صدا و سیما نسبت به انتشار مطالب فاسد این خود فروخته اقدام کنه تا روشنگری صورت بگیره
Iran, Islamic Republic of
علي القاعده حكم اين شيطان صفت ارتداد واعدام بايد باشه،چرامماشات كردن وبه 11سال حبس اكتفاكردند؟!!!
خيلي باسلمان رشدي فرق نمي كنه
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
مثل اینها مثال کسی است که بر شاخه ای نشسته و همان شاخه را از بن اره می کند و جمعی هم در زیر شاخه نشسته اند و برای او کف می زنند.
Iran, Islamic Republic of
حکم مرتد اعدام است. بکشید این ملعون نجس را.
مونا
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
سزای ادمیکه مروج بهائیت باشه اعدام است نه ذندان
Iran, Islamic Republic of
دارودسته اصلاح طلبان می میرند ...
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کند معاندین دین را