جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

فیلم/ وقتی پشت‌صحنه خاله شادونه جذابتر می‌شود

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 703542
تعدادی کودک خردسال مدرسه نرفته در استودیو مشغول بازی بودند و خیلی واکنشی به گفته های خاله شاهدونه نداشتند. در بخشی از برنامه ملیکا زارعی از عوامل پشت صحنه می خواهد تا به سئوالش جواب دهند و صدای عوامل پشت صحنه خیلی بیشتر از بچه های تو استودیوست.
وقتی پشت‌صحنه خاله شادونه جذابتر می‌شود
به گزارش جهان نيوز، برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما تعدادی کودک خردسال را برای روز جهانی کودک به استودیو دعوت کرده بود تا ملیکا زارعی همراه با آنها روز کودک را در استودیوی شبکه ۳ روی آنتن زنده سپری کند.

تعدادی کودک خردسال مدرسه نرفته در استودیو مشغول بازی بودند و خیلی واکنشی به گفته های خاله شاهدونه نداشتند.

در بخشی از برنامه ملیکا زارعی از عوامل پشت صحنه می خواهد تا به سئوالش جواب دهند و صدای عوامل پشت صحنه خیلی بیشتر از بچه های تو استودیوست

مجری ثابت این بخش برنامه می گوید: «بچه های پشت صحنه جذاب تر از جلوی صحنه هستند.»

جمله ای که ملیکا زارعی بلافاصله برایش توضیح می دهد این بچه ها کوچک هستند و اصلا عجیب نیست که همراهی نکنند و غرق در بازی با اسباب بازی‌ها باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدوار
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یک سوال دارم
خاله شاهدونه همان مجری است که باعث کشته شدن تعدادی ازبچه ها تو شهرخرمدره یاابهر شد دربرنامه خاله شدندوایشان خم به ابرو نیاوردند مگه میشه بازایشان بتونه برنامه اجرا کنند محاله