پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

تکرار مواضع ضد‌ ایرانی صدام در بی‌بی‌سی

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 703530
تحولات و ناآرامی‌های اخیر عراق، موضوع مورد بحث این روزهای کارشناسان شبکه بی‌بی‌سی فارسی است. یکی از کارشناسانی که به تازگی درباره این مورد صحبت کرده، یوسف عزیزی بنی طرف یکی از افرادی که سال گذشته رسما به حمایت از عملیات تروریستی اهواز پرداخت، است. این کارشناس در بخشی از صحبت‌های خود مواضع ضد ایرانی صدام را تکرار کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Romania
آمریکا جنایت های خود را به بهانه حقوق بشرانجام می دهد....
Romania
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ ...
Romania
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا کشوری است که ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
United States
تجزیه طلب در هر مملکت جیره خور انگلیس کثیف و امریکای جنایتکار هست. بی بی سی باید هم این کثافتها را میدان بده که مواضع استکبار را تبلیغ کنند.