جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

فیلم/ روایت ظریف از بیماری تخت روانچی

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 702416
فیلم/ روایت ظریف از بیماری تخت روانچی
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره بیماری مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد و  روند درمانش گفت: آقای تخت روانچی انشالله به زودی بهبود پیدا می‌کند و به منزلشان تشریف می‌برند.

دانلود فیلم/ روایت ظریف از بیماری تخت روانچی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی درمقابل فشارهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ناتوان است.
محمد جواد ظریف درمقابل فشارهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ناتوان است.
Iran, Islamic Republic of
...
محمدرضا کیانفر
United States
محمدجواد ظریف وزیر خارجه گفت: با اینترنت از آقای تخت‌روانچی عیادت کردم حالشان بهبود یافته انشاالله به زودی به منزلشان تشریف می‌برند.
....
Iran, Islamic Republic of
مگر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه نمی‌گفتند ما اروپا را با خود همراه کردیم و آمریکا منزوی شد؟ پس سخن وزیر خزانه‌داری آمریکا که صریحا اعلام کرد اروپا بدون اجازه آمریکا برای تحریم‌های ایران هیچ کاری نمی‌کند، چیست؟
Iran, Islamic Republic of
اروپایی‌ها وقتی که بدون شلیک حتی یک گلوله توان هسته‌ای ایران را در برجام متوقف کرده‌اند باید هم در دیدارهای خود بخندند و در واقع نیشخند بزنند، ولی قهقهه آقای روحانی برای چیست؟!
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتیم آقای رئیس‌جمهور از عدم وفاداری کشورهای اروپایی به برجام و سنگ‌اندازی‌های چندین‌ساله آنان بر سر پیشرفت ایران ناراحت شده و این ناراحتی را در دیدار با اروپایی‌ها نشان می‌داد. خیلی برایمان عجیب بود که شاهد قهقهه ایشان در این دیدارها بودیم!
Iran, Islamic Republic of
عملکرد هیئت اعزامی کشور به نیویورک از این جهت که مواضع سازش‌ناپذیری نظام در برابر آمریکا بیان شد عزتمندانه بود ولی دیدار با سران اروپا در حالی که به تعهدات برجام پایبند نبوده و هر سه کشور ایران را عامل انفجار آرامکو دانسته‌اند نشان از ضعف داشت.