چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۵

افشای عملیات غیرشرعی در برخی خدمات بانکی

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 699683
افشاگری یک کارشناس بانکی درباره جزئیات عملیات غیرشرعی در برخی خدمات بانکی را خواهید دید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چیز جدیدی نیست این مواردی که ایشان فرمودند کلاه شرعی بانک ها و شبهه ناک است. فکری به حال جریمه تاخیر بکنید که حرام قطعی است و همه مراجع نیز می گویند.
رسول
United Kingdom
با سلام. فرض کنید جریمه ای اخذ نشه . چه تضمینی هست که من به عنوان یک مشتری که وامی رو از یک بانک گرفته ام اقساطم رو سروقت پرداخت بکنم و یا اصلا پرداخت بکنم؟ وقتی جریمه ای شامل قسط نشه من خیلی راحت میتونم اقساط ماهیانه ام رو مثلا هر شش ماه یکبار بدم یا هر وقت دلم خواست بدم.
Iran, Islamic Republic of
به فرض اگه تضمینی هم برای پرداخت اقساط نباشه_ دلیل نمیشه بانک ها دست به ارتکاب افعالی که صددرصد حرام هست بزنند!آخه این چه منطقی هست که امثال شما دارید !
عبرت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واین که در وام های اقساطی بیشتر قسط های اولیه سود وام است وهرچه جلوتر می‌رویم قسط های آخروام اصل وام است وسود کمتر میشود مثلا وام باقسط ماهی ۷۰۰قسط اول۶۰۰سود و۱۰۰اصل وام است پس از مدتی وام گیرند اگر در باز پرداخت اقساط باز ماند دوباره وام یکجا به اومیدهد ووام قسطی اولیه که درا قساط اول بیشتر سود را پرداخت نموده تسویه میکنندووام گیرنده دوباره باید به اصل وام هم سود بدهد حتی نزول خورها هم اینقدر بی انصاف نیستند و منابع قرض الحسنه بانکها هم که به کارمندان خودشان میدهند وسود وجریمه دیر کرد. ووو