پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۴

روایت زاکانی از «مافیای آزاد»

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 692113
ناگفته هایی از تعرض دانشگاه آزاد به زمین و خانواده آقای هادوی- مستند «مافیای آزاد» HD - دکتر زاکانی از حقیقت ماجرای جاسبی و حصارک پرده برداشت...
روایت زاکانی از «مافیای آزاد»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی خدا خیرت بده ما نمی دانیم که دانشگاه آزاد صاحب اصالی آن کیست همان کسانی هستند که دانشگاه را تشکیل دادند یا دولت جمهوری اسلامی. چون سرمایه اصلی آن از مردم هست زمین وساختمان ها هم از اموال مصادره ایی وبیشتر زمینها هم که زمین ها بایر که تا توانسته اند خط کشی کردند خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد که در آن شب . از پخش زند ه گفت این آقایان چه کار می کنند؟ هنوز هم وارثان اینها خودشان را مالک ایندانشگاه می دانند که به هیچ برای عیچ ایرانی قابل قبول هم نیست؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توکل بخدا ,شفافیت, شفافیت ,شفافیت کنید مردم را از هر نوع بی عدالتی و تعرض و تجاوز اگاه کنید,تا ملت یاد بگیرند و مطالبه به عدالت و قسط کنند و حق مظلوم را از ظالم بگیرند.ان شا الله .نگران نه مال باشیم و نه جان بالاخره همه رفتنی هستیم و مهم تر از همه چیز عاقبت بخیری و خدمت به خلق خداست. حتما خداهم در این راه کمک میکنه
Iran, Islamic Republic of
....
المُلکَ یَبقَی مَعَ الکُفرِ وَ لا یَبقَی مَعَ الظُّلمِ
Netherlands
بنده بعنوان یکی از آحاد مردم نمی دانم که حق با کیست.اما در این مستند با اتکا به یک موردِ آقای هادوی از باز پس گیری حقوق "مردم" ( که شامل بیشتر از یک نفر و تا حد همه آحاد زنده و مرده این بیست سال می شود) صحبت می کند که این بسط صحیح نیست.
در انتهای این مستند پای مجلس و قوه قضائیه وقت بمیان می آید. این موضوع مهمی است و بنظر (غیر متخصص) ایئ حقیر هم دقیق است چون نتایج تصمیمات مجلس در این سالها و قوه قضانیه تا قبل از جناب رئیسی موید تائید است. اگر این نظام مقدس می تواند تکنولژی پیچیده دشمن را در فضای سرزمین اسلام بخاک بکشد ، باید بتوانیم این لکه های موجود را در سه قوه تطهیر کنیم چون غرض از همه این توانائی ها ، برقراری عدالت اسلامی است.. در غیر این صورت نتایج این انقلاب با وضع موجود در سرزمین گاوچرانها تفاوتی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کار تمومه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی تو زمین غصبی میرن دانشگاه میسازن باید هم منتظر اتفاقات شوم نظیر آنچه که برای دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در سال پیش افتاد باشن خدا با کسی شوخی نداره.
رنجبر
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی
الان که دانشگاه ازاد دست ولایتی است که از ادم های هم جناحی شماست خوب بگویید کل زمین ها را به هادوی بدهد نیازی به جار و جنجال نیست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ریاست و د رآمد دانشکده هایی که تو زمین هادویه به خودشون و خانوادشون بدن.بیچاره خواسته ثواب کنه کباب شده.
United States
مستند خوب ولی گریه آوری بود. چرا رای دادگاه ها پس از نهایی شدن مثل امریکا قابل دسترس نیست؟

این ۶۰ قاضی که اقای رییسی بیرون کرد در همین چند هفته پیدا شدند؟ یا قبلا مماشات می شد؟
میر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زاکانی ! هر وقت از املاک نجومی شهرداری و تخلفات شهرداری دوران کاپیتان قالیباف و مفاسد اقتصادی سردار احمدی مقدم ، و رشوه بگیران قرارداد کرسنت نوشتید من به شخصه به شما ایمان اورده و باور خواهم کرد که افشاگریهای شما برای رضای خدا و در راستای خدمت به انقلاب مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم و مردم عزیز ایران هستش .این گوی و این میدان