پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

تیراندازی استثنایی به‌روش عجیب در عصرجدید

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 691823
به گزارش جهان نیوز، زهرا بیرامی کوچکترین شرکت کننده «عصر جدید»، در رشته ورزشی ژیمناستیک از استان تبریز دومین اجرای برنامه دوازدهم از دور دوم این برنامه را به عهده گرفت.
تیراندازی استثنایی به‌روش عجیب در عصرجدید
به گزارش جهان نيوز، زهرا بیرامی کوچکترین شرکت کننده «عصر جدید»، در رشته ورزشی ژیمناستیک از استان تبریز دومین اجرای برنامه دوازدهم از دور دوم این برنامه را به عهده گرفت.
او که بدن ژله‌ای دارد توانست با آیتم‌های متفاوت اجرایی خیره‌کننده در ارتفاع داشته باشد. همچنین او پایان اجرای خود را با اهتزاز پرچم کشورمان به نمایش گذاشت و توانست با اجرای جذاب خود چهار رای مثبت داوران را بدست آورد. در ادامه اجرای خود بیرامی بار دیگر رکورد تیراندازی با دو پا خود را جا به جا کرد و امین حیایی و رویا نونهالی به خاطر جسارت و شجاعتش از او قدردانی کردند.

دریافت فیلم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استان تبریز ?!
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا تبریز استان شده...؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به جای این تقلیدهای کورکورانه محض از برنامه های غربی که کاملا مشابه تقلید شده و به جای نشان دادن برخی کارهای عجیب که منطق عقلانی برای انجام آن وجود نداره، مگر مغلطه های متوهمانه، بهتره بودجه و وقت و انرژی این برنامه صرف خلاقیت های مفید منجر به تولید و کار درست و آبرومند بشه تا شاهد پیشرفت باشیم،‌ والا برعکس کردن لنگ و سروته تیر زدن که نشد خلاقیت مفید!
ب
Iran, Islamic Republic of
حرف ایشان درست اگر در تولید که خیلی هم هستند کار های جالبی دارند ودنبال سرمایه گذارمی گردند . ازاین برنامه ها بگذارند که به درد مملکت بخورد خیلی خوبه چقدر وقت صرف این کار شده ؟چه مشکلی را حل می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟