کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به جای زیارت مکه و عتبات، ایران را آباد کنید

5 خرداد 1398 ساعت 11:02

شما برای ثواب می خواهید مکه مشرف بشوید اما امروز ثوابی بالاتر از این نیست که به برادران خودتان کمک کنید که ایران خودتان درست ساخته شود.


به گزارش جهان نیوز، روز بیست و ششم خرداد ماه سال 1358 امام خمینی(ره) در پیامی مردم ایران را به جهادی همگانی برای سازندگی ایران دعوت کردند. متن کامل این پیام در روزنامه های 27 خرداد منتشر شد. در بخشی از این پیام که در روزنامه اطلاعات بیست و هفتم خرداد ماه سال 58 منتشر شده آمده است:

"همه موفق باشند که در این جهاد شرکت کنند و این خرابه را بسازند و برادران خود را کمک نمایند، که شاید هیچ عبادتی بالاتر از این عبادت نباشد. بلکه من از اشخاصی که برای زیارت ها مثل زیارت مکه معظمه و مدینه منوره می خواهند به طور استحباب بروند، از آن ها می خواهم و تقاضا می کنم که شما برای ثواب می خواهید مکه مشرف بشوید و یا می خواهید مدینه منوره و یا به عتبات مشرف شوید، امروز ثوابی بالاتر از این نیست که به برادران خودتان کمک کنید. و این سازندگی را همه با هم شروع کنید که ایران خودتان درست ساخته بشود و برادران شما نجات یابند. خداوند به همه شما اجر عنایت می کند و همان ثوابی را که شما از زیارت ها می خواهید، خداوند به شما در این جهاد خواهد داد".

دریافت فیلم


کد مطلب: 687893

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/687893/جای-زیارت-مکه-عتبات-ایران-آباد-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com