پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۷

چاقوکشی در مجلس برای رسیدن به ریاست!

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 687006
فیلمی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده درگیری بین دو نماینده مجلس افغانستان است. طبق گفته رسانه‌ها دلیل این درگیری کرسی ریاست می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
United States
جورچین مظلومیت ملت مظلوم افغانستان از هر نظر باید جور باشد!از یک طرف ظلم و جور طالبان ؛ از یک طرف ظلم و جور القاعده ؛ از یک طرف ظلم و جور داعش ؛ از طرفی عمده ظلم و جور اشغالگران بیگانه با جلوداری امریکا....در این ظلم و جور مرقوم و محتوم چرا مجلس باصطلاح برآمده از نخبگان این ملت باید عقب بماند؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تو ایران هم همینه
Iran, Islamic Republic of
چرا در تیتر خبر افغانستان نزدین؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
افغانستان در راستای تحریمهای آمریکا واردات نفت از ایران و ممنوع کرده البته بهانه آورده نفت ایران مشکل داره فعالیت آرین بانک ایران و هم ممنوع کرد آب هیرمند و هم که سالهاست بسته گویا در جریان ساخت راه آهن هرات به خواف هم مین گذاری شد و یک کارگر ایرانی کشته شد واقعا ساخت راه آهن از هرات به خواف برای چیه در حالیکه هرات افغانستان پایگاه نظامیان آمریکاییه و با موافقت دولت افغانستان مجاهدین خلق هم در هرات افغانستان چند ساله که ساکنن
Iran, Islamic Republic of
لابي ندازه مثل فلان و فلان (اسم ببريم جهان بزدل بيچاره سه نقطه اش ميكنه )