جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

مستندی دردناک از وضعیت صنعت سیستان و بلوچستان

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 686659
تصاویری از شهرک‌های صنعتی که متروکه شده و هجوم دلال‌های بی‌صفتی که کل محصول یک نخل را چهل هزار تومان از کشاورز مظلوم می‌خرند و هر کیلوی آن را به این قیمت می‌فروشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه رونقی. این فیلمهارو برای مردم چرا میذارید؟ برای رئیس جمهور و وزیرهاش بذارید
اله کرم
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
فقط یه تعاونی میخواد آقای دولت
تعاون روستایی کجاست!!!
آدمیزاد
Colombia
اینها تعاونی ها را کمونیستی میدانند و با تعاونی ها از اول مخالف بوده اند.
جهاد سازندگی را دوباره احیاء کنید؛
Italy
بـكـوشـيـد تـا رنـجـها كم كنيد/د لِ غمگـنان شـاد و بـى غم كنيد
دیدگاه بنده ناقابل و یک شهروند معمولی این است که نظام باید برای رفع محرومیتها، کمبودها و کاستیها؛ دوباره سازمان جهاد سازندگی را به گونهء یک سازمان مردم نهاد و مردم پایه، خارج از چارچوب بودجه دولتی، احیاء نموده تا همانند سالهای اولیه بعد از انقلاب با استفاده از جوانهای تحصیلکرده و با انگیزه با استفاده از بودجه مردمی بتواند به حل مسائل و مشکلات کمک نماید. البته در حال حاضر بسیج سازندگی و اردوهای جهادی داریم البته در یک مقیاس کوچکتر در حال اجراست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الان خرما کیلویی 30هزار حتی اگر کیلویی 10هزار از باغدار بخرند هر نخل 10خوشه هر خوشه 25 کیلو میشود 250کیلو 100نخل میشود 25000کیلو هر کیلو 10 هزار تومان میشود 250میلیون اوقت فقط 3میلون به باغدار میرسد بحساب هر کیلویی 10هزار!!!! اگه بخوایم تا کیلویی 20 ، 30هزار حساب کنیم آدم دق می کنه چقدر مظلومند اینا و چقد ظالمند دلالان