جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۹

فتوای جالب مفتی لیبی درباره آل‌سعود

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 684223
درخواست صادق الغریانی، مفتی لیبی از مسلمانان کشورش در آستانه ایام حج مشاهده می نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
بسیار احسنت
Iran, Islamic Republic of
باید روی علمای سلیم النفس دنیا برا راه انداختن یک بیداری جهانی بین مسلمانان در خواب٬ بسیار بسیار زیاد کار کرد
نرگس
Iran, Islamic Republic of
دهانت طلا واقعیت گفت
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
این شخص بسیار کم فهم و ناتوان در تشخیص احکام دین مبین اسلام است وقتی میگوید کسیکه که یکبار رفته بار دیگر نرود تا پول به جیب حکام سعودی نرود به این معناست که بار اولیها بروند و پول به جیب حکام ال سعود بریزند...این مفتی نما بیشتر برای جیب خود فتوا میدهد تا خدا مانند کسانیکه که گفتند پول حج را ببیریم مشهد و قم...
باریکلا
Iran, Islamic Republic of
آفرین و احسنت به آدم شجاع و حقگو.
پرهیزگار
Iran, Islamic Republic of
سلام. چون واجب بود یک بار مشرف شدم، و تا زمانی که آل سقوط سرکارند به مکه نمی روم. فتوی ایشان نشان از بیداری وجدانهای آزاده است.
جواد مهدی پور
Iran, Islamic Republic of
با تحسین فراوان عمل خدا پسندانه این عالم برجسته و جشاع و بصیر و زمان و وظیفه شناس لیبیایی انتظار اکید دارد علما حوزه و دانشگاه بویژه از حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی و سبحانی و جوادی آملی و وحید خراسانی و شبیری زنجانی و دیگر علمای قم نیز در این موقع حساس از تاریخ انقلاب و برای جلو گیری از سو استفاده سوداگران و به تبعیت از حکم تاریخی میرزای بزرگ شیرازی که با تحریم تنباکو کمر دشمنان را خم کرد و شکست ، با فتاوای انقلابی و اسلامی و با شجاعت تمام جلو این نابسامانی ها و گرانی را بگیرند و با صدور حکمی مردم را از خرید خودرو ، سکه و دلار حتی گوشت و دیگر حربه های دست دشمنان که با آن ها میخواهند این انقلاب را به زانو در بیاورند ، باز دارند تا وضعیت کشور از این نابسامانی افسار گسیخته نجات یابد .
همه چیز را گردن رهبر انقلاب انداختن بی انصافی و نامسلمانی است . بس اینهمه مجتهد در قم و علما در دانشگاه چیکار می کنند ؟ چرا در برابر اینهمه اوضاع بد اقتصادی سکوت کرده اند .
سکوت علم در این برهه از زمان خیانت به اسلام و جنگ با امام زمان ج است .
همچنین لازم است علما فتوی بدهند که مردم از حج عمره های تکراری و حتی در این موقع حساس که جیب آل سعود پر می شود بر ای قتل عام مسلمان جهان ، از رفتن به حج تمتع هم خودداری نمایند . چرا که به استناد قرآن مجید حفظ و نجات جان ولو یک مسلمان از حج تمتع واجبتر است . بلکه اوجب واجبات است .