شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

خلاصه مصاحبه فاکس نیوز با ظریف

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 683934
دیروز رسانه فاکس نیوز که از طرفداران حزب دونالد ترامپ به شمار می آید،گفتگویی را با وزیر امور خارجه کشورمان داشت که خلاصه این گفتگو را در این فیلم مشاهده می نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
اجازه مصاحبه را صرفاً برای تحقیر کردن بعدی او داده بودند! همون چماق و هویج همیشگی! ...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
اقای ظریف شما چرا هر موقع اخبار را مرور میکنیم توی نیویورک تشریف داری؟ مگر اونجا حلوا پخش میکنند!!! عذر بدتر از گناه هم این است به مصاحبه با صهیونیستی ترین شبکه مبتذل خبری تن در میدهی. چرا پالس ذلت به ترامپ میدهی؟ برجام کافیت نبود؟
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام ، وزیر محترم خارجه به وظیفه خودش عمل میکنه و ضرورت داره که در آمریکا و هر جائئی از جهان و حتی سوریه نیز حضوره داشته باشه و موضوع مهم اینکه ایشون بهترین کار را کرده که با فاکس نیوز مصاحبه نمودند مواضع محکم و حرف دل مردم ایران را .... گفت ( آن ها خوب می دانند و همراهند) باید در کشور دشمن و به شبکه های خبری دشمن گفت تا برد و تاثیر لازم را داشته باشد همانگونه که دفاع از حقانیت ایران از تریبون سازمان ملل با تریبون های دیگر خیلی فرق داشته و دارد. پس باید از امکانت و فرصت ها ، خوب استفاده کرد حتی اگر متعلق به دشمن باشد .شما نگران حضور ظریف در آمریکا نباشید لطفا
Iran, Islamic Republic of
دادش شدي چوب دو سر طلا استعفا بده برو بعدش اشتباهات برجامي خود را مطالعه كن