جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۱

تذکر جدی رهبرانقلاب به صداوسیما

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 683323
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدواریم علی عسکری به زودی برکنار شود
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما آشکار به دست مافیای اقتصادی با هویت نامعلوم اداره می شود
Iran, Islamic Republic of
علی عسکری کاره ای نیست. فروغی همه کاره است
Iran, Islamic Republic of
این روحیه هم که تا یه اتفاقی میفته میگید باید استعفا بده یا برکنار بشه هم فایده ای نداره. مگه مطمئنی که اگه این بره و کس دیگه ای بیاد بهتر باشه؟ شاید نفر بعد رو شما انتخاب میکنی!
Iran, Islamic Republic of
حتما باید ایشون و مراجع عظام تذکر بدن تا صداوسیما حواشو جمع کنه؟!!! چرا دستگاههای نظارتی مربوطه به وظایفشون عمل نمی کنن؟!
Iran, Islamic Republic of
آیا برادران صدا و سیما از قبل در جریان این قمار نبودند؟ چرا الان کسی استعفا نمی دهد؟ بخصوص این اقای فروغی شبکه 3 که این کارها را راه انداخته است؟
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما باید تعداد کانال ها را کم کند و بر کیفیت اضافه کند. هم هزینه کم می شود و هم بیننیده بیشتر.
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مدیرناپخته وبدون رزومه کاری درشبکه 3 نتیجه اش همین میشود که رهبری ورود کنند
محسن
Iran, Islamic Republic of
متآسفانه برخی مدیران سیما، سهوا یا عمدا بد مدیریت میکنند.اینها گاهی در پخش یا عدم پخش برخی برنامه ها خلاف خط امام و رهبری عمل میکنند./
به رویه شدن شوخی های جنسی و انواع بی حیایی ها در برخی برنامه های سیما دقت کرده اید؟؟؟
یا به این که چرا یک برنامه معارفی با کارشناسی روحانیون باسواد و باتقوا و برجسته هر شب به مدت ۲۰ دقیقه در شبکه ای پر مخاطب(۱،۲،۳) پخش نمیشود تا دین و اصول و مبانی اسلامی را تبیین کند.و تفسیر قرآن و مسائل فقهی و سبک زندگی اسلامی را.
اما سریالهای معمولا آفت دار و دعوت از سلبریتی ها، فراوان است. نخبگان حوزه و دانشگاه را چقدر میشناسانند و سلبریتی ها را چقدر؟
باید برنامه معارفی ساعت ۲۱ الی ۲۳ که پر مخاطب است هر شب ۲۰ دقیقه پخش شود. و برنامه های مفیدی مثل ثریا زودتر پخش شود، نه ۲۳ به بعد.
محمد
United Arab Emirates
البته موازین شرعی باید رعایت بشود ! ولی یک عده ای دوست ندارند صدا و سیما مخاطب داشته باشد و دوست دارند مردم اطلاعات خودشان را از فضای مجازی بگیرند و این مسئله به خصوص برای امسال که انتخابات مجلس در پیش است بسیار مهم است.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه علی رغم تذکر رهبر عزیز و فتوای مراجع , باز شب گذشته شاهد قمار بازی در شبکه ورزش با نصب اپلیکیشن روبیکیو بودیم ودر حال خالی کردن جیب مردم .خجالت آوره.