پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۷

سرود ملی نمایندگان مجلس با لباس سپاه

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 680753
جمعی از نمایندگان مجلس در واکنش به اقدام ایالات متحده آمریکا علیه سپاه پاسداران با لباس مقدس این نهاد انقلابی وارد صحن علنی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جه عجب مجلس یه تکونی به خودش داد!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
ما این لباس پوشیدن علی لاریجانی و مجلس را باور کنیم یا اصرارشان را به تصویب لوایح چهارگانه مدنظر FATF؟ طبق این لوایح باید سپاه را که اخیرا یک سازمان تروریستی به حساب آمده است تحریم کنیم...
Iran, Islamic Republic of
لوایح مربوط به FATF را از دستور کار مجمع تشخیص خارج کنید.بیش از گذشته به دشمن امتیاز ندهید.بچه های از خواندن تاریخ شرمنده خواهند شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجبا!
باورم نمیشه
خداروشکر حداقل این یه حرکت و زدن
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
تشکر داریم از این اقدام نمادین نماینده گان.
اما نوشدارو بعد از مرگ سهراب!!!
یادتون باشه که اقدام نسجیده شما در تصویب و اصرار بر تصویب FATF باعث شد تا آمریکایی ها اینقدر گستاخ شوند. چرا که چون شما با اقدامات شتابزده و نداشتن تحلیل از اهداف کار گروه اقدام ویژه مالی راه را برای تحریم هر چه بیشتر کشور از طرف آمریکا باز کردید.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
وقتی که در مقابل دشمن اقدامی نکنی، باید هم منتظر چنین روزی باشی!!! بی عملی مجلس و دولت در دفاع از منافع ملت باعث شد تا هر روز دشمن گستاختر بشه. یادتون موقعی افتادم که در پی مذاکرات هسته‌ای در دولت احمدی نژاد، طرف های مذاکره خواهان گفتگو با دانشمندان ایرانی، جمع شدن تحقیقات دانشگاهی و ... شده بودند!!! به قول فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند«یک قدم عقب نشینی در مقابل دشمن مساوی با ده ها قدم عقب نشینی خواهد بود» اگر دولت و مجلس در مقابل زیاده خواهی های آمریکا کوتاه نمی آمد آمریکایی ها جرأت هیچ اقدامی نداشتند.