پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۴
رهبرانقلاب:

توقع داريد آمريكا از سپاه و فلان سردار ما كه فعال است، خوشش بيايد؟

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 680694
رهبر انقلاب: اینکه دشمن از سپاه بدش می‌آید، خب معلوم است؛ میخواهید آمریکا از نیروی قدس شما خوشش بیاید؟ شما توقّع دارید آمریکا مثلاً فرض کنید از فلان سردار ما که فعّال است در این زمینه، خوشش بیاید؟
توقع داريد آمريكا از سپاه خوشش بيايد؟
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته، آمریکا، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به لیست گروه های تروریستی اضافه کرد. در ادامه بخش هایی از بیانات مهم رهبرانقلاب در جمع مسئولان نظام که در تاریخ 22 خرداد سال 96 ایراد شده است را خواهید خواند:

اینکه دشمن از سپاه بدش می‌آید، خب معلوم است؛ میخواهید آمریکا از نیروی قدس شما خوشش بیاید؟ شما توقّع دارید آمریکا مثلاً فرض کنید از فلان سردار ما که فعّال است در این زمینه، خوشش بیاید؟ خب معلوم است که بدش می‌آید! معلوم است که شرط و شروط میگذارد در بخشهای مختلف! خب او میخواهد عوامل اقتدار، در ما نباشد. این درست مثل این میماند که به شما بگویند تیم کُشتی شما در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت داده میشود، به ‌شرط اینکه شما آن دو سه کشتی‌گیر قَدَر را در تیم ملّی نگذارید؛ معنایش چیست؟ معنایش این است که بیایید برای شکست خوردن! شما را وارد مسابقات بین‌المللی میکنیم، بیایید، برای اینکه شکست بخورید؛ معنایش این است. اینکه بگویند شرط این کار، این است که مثلاً فرض کنید سپاه چنین نباشد یا بسیج دخالت نکند یا در فلان مسئله -مثلاً در مسائل منطقه‌ای- شرکت نکنند، دخالت نکنند، معنایش این است؛ یعنی عوامل اقتدار خودتان را بایستی وارد میدان نکنید، وارد صحنه نکنید؛ ما به‌عکس باید عمل بکنیم. ما بایستی اقتدار نظامی و امنیّتی را حتماً اهمّیّت بدهیم و مستحکم کنیم و روزافزون کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
میشه کاری کرد یک نظامی امریکایی وقتی می اید خاورمیانه از سایه خودش هم بترسد.
محسن
Iran, Islamic Republic of
جایگاه جاده صاف کن های امریکایی ها و نوچه ها خیلی بالاتر از خودشان است.
Iran, Islamic Republic of
امریکا زمان بدی را برای تروریست نامیدن سپاه انتخاب کرد.مردم می بینند که سپاه و نیروهای مردمی در حال کمک به خانواده های آسیب دیده از سیل هستند.سپاه در کنار سایر نیروها مدافع حریم کشور است و نیروهایش در مبارزه با تروریست های داعشی شهید می شوند.عامه مردم حامی سپاه بوده و هستند.
M.sh
Romania
و این هم نشانه ای بر احمق بودن دشمنان اسلام