سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۶
۲۲

خطابه اسلامی رئیس پلیس نیوزلند!

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 678396
این خانم، رئیس پلیس نیوزلند است که خطابه اش را با سلام علیکم و رحمت الله و خطبه آغاز کرد... ... با گفتن تسلیت و اظهار اندوه از حادثه اخیر و اینکه پس از این حضور پلیس را در اماکن مذهبی بخصوص مساجد بیشتر می کنند و ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
این مسلمان میشه حالا واسین ببینین
سیامک
Iran, Islamic Republic of
الحمد الله رو گفت بغضش ترکید

یا الله
ابو علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت و رحمت بر پدر و مادرت
Iran, Islamic Republic of
رفتار نخست وزیر و این خانوم در ارتباط با این اتفاق واقعا قابل تحسینه. اینکه اولش اعلام کردن که تروریستی هست. بعد بین مسلمونا با حجاب برای دلجویی اومدن و قول دادن قوانین اسلحه رو بازنگری کنن. اما صداوسیمای ما اصلا اشاره ای به این اخلاقیات درست نمیکنه ولی کافی بود مسولای دولت نیوزیلند برعکس عمل میکردن. اونوقت تو بوق میکردن.
مندلی
Iran, Islamic Republic of
این شعورش بیشتر از بعضی مسلمان نما های وطنی ماسست
Iran, Islamic Republic of
چرا الان به اصطلاح سلبریتیهای خود فروخته لال شدن و دریغ از یک حمایت از قربانیان این حادثه
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا از بعضی از بازیگرا توقع بیشتری از ظرفیت شان را دارید؟ جناب شماها و من بزرگ جلوه شان دادیم آنها آنقدر بزرگ نبودند و نیستند. برای حل این مشکل تنها راه حل این است به همان اندازه واقعی شان برشان بگردانیم.
Netherlands
شاید خدای تبارک و تعالی بدینگون می خواهد که اسلام عزیز نشر شود. ما چه می دانیم؟
محمد
United Arab Emirates
...
Germany
جوگیر نشو لطفا جهان نیوز عزیز ، اینها همش سرکاریه !
مرکز پلیس این خانم از مسجد فقط ۲ دقیقه فاصله داشت و خیابان ها هم کاملا بدون ترافیک ، و با اینکه مردم به پلیس زنگ زدند تا ۲۰ دقیقه هیچ اثری از آژیر پلیس نبود و مهاجم ۱۰ دقیقه تمام با خیال راحت تیراندازی کرد و کاملا شنگول محل را ترک میکند.
در ظمن نیوزلند جزو اتحادیه سرویس های اطلاعاتی -فایو آیز- یا پنج چشم است که شامل کشورهای انگل ساکسونی (امریکا ، انگلیس ، کانادا، استرالیا) است و قوی ترین اتحادیه سرویس های اطلاعاتی بشمار میرود.
علی
Switzerland
اره همه بد هستند فقط ما خوبیم. هر کاری هم بکنند باز هم ذهن متوهم و توطئه پرور و منفی گرای شما اروم نمیشه. جالبه که اگر هیچ کدوم ازاینکارها و رفتارها را نمیکردند شما ببین چی میگفتید دیگه.
Germany
دوست عزیز ، بجای فرافکنی و تخلیه روحی بهتر است منطقی و با دلیل و مدرک بحث کنید ، تحلیل گران اطلاعاتی و کارشناسان امنیتی خود اروپا در این جنایت کثیف ، ردپای سرویس های - فایو آیزـ و نژادپرستان انگل ساکسونی ترامپ شما را می بینند .. حالا شما چرا کاسه داغتر از آش شدی بحثش جدا است.
علی
Switzerland
برای اینکه افکار امثال شما در راس حکومت هستند و منفی ترین افکار را نسبت به بقیه دنیا دارند و خودمان را خوب و منزه میپنداریم و همین افکار مانع توسعه روابط ایران با دنیا شده. بحث شخص شما نیست. بحث یک طیف فکری است که در حکومت قرار دارند و ما مدام از این تئوری های توطئه را در مملکت می‌شنویم. این اسناد و مدارکی که شما میفرمایید کجاست که بقیه ندیدیم. اگر یک رسانه ای به نقل قول ازیک نفری مثلا یک حرفی بزند این که نشد سند و مدرک مطمئن و رسمی و محکمه پسند . شما چیزی که عیان و رسمی هست را نمیخواهید ببینید بعد چسبیدی به حرف های رسانه های مختلف که هر کسی یک چیزی میگوید. اما ان چیزی که عیان و رسمی است رفتار بسیار محترمانه و قابل ستایش دولت نیوزلند و پلیس و مردم نیوزلند است. یک نفر نژاد پرست احمق که در همه جا به وفور یافت میشود امده و دست به چنین جنایتی زده. اما ذهن توطئه پرور شما ببین به کجاها رفته و چه تئوری هایی را پیش کشیده.
United States
اولش خواستم از حرفت حمایت کنم ولی شرمنده خیلی زدی خاکی. ....
Iran, Islamic Republic of
يك نوع ماست مالي ماهرانه اينها از قبل اعلام كرده بودند چطور بيخيالي طي كردند 80 نفرمظلومانه قتل عام شدند زير سوالند پليس چكاره است ؟
بعد هم فراموشي انگار اتفاقي نيفتاده اگر يك يهودي سكه پرست خراشي بردارد چند نفر دستگير ميشود تمام سازمانهاي حقوق بشري و ضد بشري و ... ناله سر ميدهند و چه عجز و لابه اي
Iran, Islamic Republic of
افرین به پلیس مردم دوست و به این انسان دوستی و احترام به هموطنان مسلمانشون در نیوزلند و اتباع مسلمان
برن ادمهای خود شیفته و به نامی سلبریتیهای از خود راضی و بعضا خود فرووخته و راحت طلب یاد بگیرن انسان ازاده و واقعی باشن مثل این پلیس انسان ..
ممد
United States
....
United States
خبر اصلي رو چك كردم. اين خانم رييس پليس نيست بلكه يك مامور مسلمان در پليس نيوزيلند است.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوش باور و ساده لوح نباشیم. کشور نیوزیلند از اقمار پادشاهی انگلیس است (مثل استرالیا و کانادا)، سیاست‌هایش باید دقیقٱ با لندن هماهنگ باشد.هرچه حاکمیت انگلیس بگوید باید عینٱ نظر حاکمیت نیوزیلند هم باشد.می دانیم که حاکمیت لندن دشمن قسم خورده مسلمانان است. این تروریست هم چه بسا از طرف سازمان جاسوسی انگلیس مأموریت داشته و آنها تظاهر می کنند او را دستگیر کرده اند، دیدیم که در دادگاه از کار خود پشیمان نبود و کاملٱ مطمئن بود.انگلیسی ها از این صحنه سازی ها زیاد داشته اند.مسلمانان بدانند که در آخرالزمان با انبوه دشمنان خونخوار در سراسر جهان مواجه هستند و به دنبال یار و دلسوز برای خود نباشند، فقط به جهاد و مبارزه برای حفظ دین خدا فکر کنند که انشاءالله حضرت صاحب الزمان قیام کنند و جهان را از شر ظالمان و اشرار نجات دهند.
گر مرد رهی میان خون باید رفت
از پای فتاده سرنگون باید رفت
تو پای در راه بنه و هیچ مپرس
خود راه بگویدت که چون باید رفت
از:شیخ عطار نیشابوری
United Kingdom
شما اشتباه می کنی . انگلستان عملا تاثیری بر سیاستهای داخلی و خارجی کشورهای مشترک المنافع ندارد.تنها نقطه اشتراک کشورهای مشترک المنافع ملکه بریتانیای کبیر هست. به لحاظ سمبولیک ملکه انگلستان شخص اول تمام کشورهای مشترک المنافع است. ...
Iraq
چقدر ساده اید شما اینها برای شیره مالی سر مسلمانهاست اگر یک مسیحی و یا یک یهودی کشته میشدند چه غوغای به پا میشد
France
درود بر شرف و وجدان این ادمها.اگر در ایران یا یک کشور اسلامی بود چه میشد؟