پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۹
محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب:

هاشمی و خاتمی اعتقادی به تقلب نداشتند

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 677140
محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس: هاشمی و خاتمی اعتقادی به تقلب در انتخابات نداشتند ولی چون موسوی و کروبی از آنها حرف شنوی نداشتند آن را اعلام نکردند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
این بزرگواران اعتقادی به تقلب نداشتند 8 ماه کشور را به آشوب کشیدند؟
مرگ بر فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
کسانی که با تهمت تقلب حتی قبل از شروع انتخابات کشور را به آشوب کشاندند و باعث خسارت جانی ،مالی و سیاسی شدند خدا از گناهشان نگذرد.
ع. رفیعی راد
Iran, Islamic Republic of
فرمودید: هاشمی و خاتمی اعتقادی به تقلب در انتخابات نداشتند ولی چون موسوی و کروبی از آنها حرف شنوی نداشتند آن را اعلام نکردند!
اگر این دو نفر حرف شنوی نداشتند، آیا بقیه مردم هم حرف شنوی نداشتند که آقایان هاشمی و خاتمی عدم تقلب در انتخابات را به گوش آنان برسانند و به آنان آرامش بدهند و مملکت به آشوب کشیده نشود؟ اظهار نظر شما، اتهام بسیار سنگینی را متوجه این دو نفر میکند. متوجه هستید؟ این که این دو بزرگوار همان موقع فتنه اعلام موضع و بیان حقیقت نکردند با شما موافقم اما به نظر می رسد حضرتعالی قصد پاک کردن این گناه را دارید و نادانسته این دو نفر را در اتهامی بزرگ تر قرار دادید و می خواهید همه تقصیر ها را به گردن کروبی و موسوی بندازید..... اما حقیقت خیلی دور از دسترس نیست و در بیانات شما قسمت مهمی از حقیقت بیرون زده است برادر بزرگوار.
عدالت رسانه ای در کشور وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
بازدید عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس از غرفه «روزنامه جوان»
عدالت رسانه ای در کشور وجود ندارد
نوباوه ظهر امروز در جریان بازدید از بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه «روزنامه جوان» حضور پیدا کرد و گفت: هنوز رسانه در ایران جایگاه خود را پیدا نکرده است.

عدالت رسانه ای در کشور وجود نداردنوباوه ظهر امروز در جریان بازدید از بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه «روزنامه جوان» حضور پیدا کرد و گفت: هنوز رسانه در ایران جایگاه خود را پیدا نکرده است.



عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن بازدید از بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه «روزنامه جوان» بازدیدکرد و به گفت وگو با خبرنگاران جوان پرداخت.



بیژن نوباوه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات فارغ از شعارهایی که می دهد چیز خاصی ارائه نمی دهد، گفت: رسانه در ایران هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است و مطالبات رسانه ها از دولت پاسخ داده نمی شود.



وی با اشاره به ارزیابی عدالت در مطبوعات اظهار داشت: به طور کل می توان گفت عدالت رسانه ای به هیچ عنوان در کشور ما وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
تعریف شما از عدالت رسانه ای چیست؟
اراده ای برای اجرای عدالت و شفاف سازی در کشور ما وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ساعت ۱۴:۴۰
یک نماینده مجلس:
اراده ای برای اجرای عدالت و شفاف سازی در کشور ما وجود ندارد +صوت


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس در خصوص اجرایی نشدن مصوبات مرتبط با اموال مسئولین، گفت: این برمیگردد به اینکه اراده ای برای اجرای عدالت و شفاف سازی در کشور وجود ندارد و باید این واقعیت تلخ را بپذیریم.

برنامه «رویداد» رادیو گفت و گو با موضوع طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع و حمایت اقشار مردم و گروه های سیاسی ، با حضور دکتر احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به روی آنتن رفت.

احمد همتی با بیان اینکه مسئله بررسی اموال مسئولین قبل از شروع مسئولیت، مغفول مانده است، گفت: هم در قانون اساسی و هم در مصوباتی که در رابطه با آن قوانین داشتیم، بررسی اموال مسئولین بخصوص مسئولان رده بالای کشوری قبل از شروع مسئولیت و بعد از آن باید انجام می شد ولی متاسفانه انجام نشده است.

وی افزود: شاید از مجلس هفتم به بعد، این پیگیری ها صورت گرفته بود و در این رابطه مصوبه داشتیم ولی در جاهایی این مصوبات متوقف شده و برای اجرا ابلاغ نشده است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه خاطرنشان شد: به همین جهت مجلس به عنوان نمایندگان مردم به دنبال این است تا موج جدیدی را ایجاد کند و اصلی که مفغول مانده و مردم انتظار دارند در جهت شفاف سازی و جلوگیری از فساد اقتصادی اجرایی شود، اجرایی شود.

وی همچنین با اظهار به اینکه مجلس به دنبال رسیدگی به تخلفات اقتصادی از طرف مسئولین است، گفت: چون از این به بعد باید قبل و بعد از مسئولیت، اموال مسئولین رسیدگی شود و جزو دستور کارهایی است که مجلس در اولویت قرار داده و امیدواریم در مجلس دهم، کاملا اجرایی شود.

همتی در خصوص اجرایی نشدن مصوبات مرتبط با اموال مسئولین، عنوان کرد: یک بخش برمی گردد به اینکه اراده ای برای اجرای عدالت و شفاف سازی در کشور ما وجود ندارد و باید این واقعیت تلخ را بپذیریم و نمی خواهیم قوه خاصی را متهم کنیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در مجلس دهم، در رابطه با عدالت اجتماعی، عدالت اقتصادی، عدالت در پرداخت ها و در شفاف سازی بسیار مصر است و مصوباتی را داشته و بسیاری از آنها هم انجام شده است و در این زمینه هم فراکسیون شفاف سازی داریم که بنده هم عضو آن هستم و رئیس فراکسیون هم عضو فراکسیون امید است و بقیه نمایندگان نیز در این زمینه اشتراک نظر دارند که باید این کار انجام شود و امیدواریم دولت هم همکاری کند و قوه قضائیه در این برهه بتواند خواسته قانونی مردم را محقق کند.
مبارزه با فساد در دستور کار رئیس جدید قوه قضائیه قرار گیرد
Iran, Islamic Republic of
رئیس سابق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران:
مبارزه با فساد در دستور کار رئیس جدید قوه قضائیه قرار گیرد

رئیس سابق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: مبارزه با فساد در اولویت دستور کار رئیس جدید قوه قضائیه قرار گیرد.

«بهمن کشاورز»، رئیس سابق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، در خصوص ریاست جدید حجت الاسلام رئیسی در سمت رئیس جدید قوه قضاییه در گفتگو با برنا درباره اقداماتی که باید در دستور کار وی قرار گیرد، گفت: به طور بسیار خلاصه می توان گفت ریاست جدید قوه قضائیه به ترتیب اولویت مبارزه با فساد، رفع شبهه دخالت قوه قضائیه در امور جناحی و سیاسی، مسائل رفاهی قضات و کارمندان قوه قضائیه و در نهایت مسائل مربوط به حق دفاع مردم را که اهم آن حل مشکل تبصره ماده 48 قانون آئین دادرسی و معضل مربوط به دائمی شدن و توسعه فعالیت تشکیلات ماده 187 است، را باید در دستور کار خود قرار دهد. بنابراین باید امیدوار بود که نتایج مطلوب باشد.

این حقوقدان در مورد اهمیت مشورت رئیس جدید قوه قضائیه با حقوقدانان برجسته نیز افزود: استفاده از نظریات افراد دست اندرکار یا افرادی که ممکن است اطلاعات ویژه ای در مورد موضوعاتی داشته باشند، می تواند باعث توسعه امور و پیشرفت کشور شود.
توجه به مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض عمل به اقتصاد مقاومتی است
Iran, Islamic Republic of
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ ۱۵:۰۹:۲۹
استاندار اردبیل :
توجه به مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض عمل به اقتصاد مقاومتی است

استاندار اردبیل گفت : توجه به مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض در واقع فراهم شدن زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است.



به گزارش خبرگزاری برنا مجید خدابخش ، شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود : مقام معظم رهبری نیز در ترسیم سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه بیش از پیش به مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض را با حساسیت بیشتر مورد توجه قرار داده اند.

وی اظهار کرد : مدیران دولتی استان اردبیل در تهیه و اجرای برنامه ها در این ارتباط ، هر موردی را که به مبارزه با این سه معضل در جامعه کمک می کند لحاظ کنند در حقیقت به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرده اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در نشست اخیر با حضور استانداران سراسر ایران در قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تهران 11 برنامه ملی مطرح و به تصویب رسید گفت : از این پس همه مدیران باید در اجرای سیاست های مربوط به اقتصاد مقاومتی از این برنامه ها پیروی کنند.

خدابخش با بر شمردن عناوین برنامه های اخیری که در تهران در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مصوب شده اند، برنامه ملی شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد را یکی از این برنامه ها ذکر و یادآوری کرد: شفاف سازی معاملات و عملیات بانکی به جلوگیری از فساد اقتصادی در جامعه کمک موثر می کند.

وی با بیان اینکه باید در اجرای برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های منطقه عمل شود افزود : در استان اردبیل علاوه بر کشاورزی و صنعت بخش گردشگری نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

استاندار اردبیل اظهار کرد : در سطح کشوری نیز به این بخش و به خصوص به جذب گردشگران خارجی توجه بیشتری می شود چراکه کشورمان دارای ظرفیت های متنوع برای افزودن بر درآمدهای خود از بخش گردشگری و پذیرش توریست است.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارهای رسمی پارسال از 27 میلیون نفر زائر وارده به شهر مقدس مشهد تعداد سه میلیون نفر را گردشگران خارجی تشکیل می داده اند فراهم شدن بیش از پیش زمینه ورود مسافران خارجی برای استفاده از ظرفیت های گردشگری مذهبی ؛ طبیعت و سلامت را در استان اردبیل خواستار شد.

استاندار اردبیل در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ممکن است اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی گاهی با قوانین و مقررات دارای تعارض باشند گفت : معاون اول رییس جمهور دولت تدبیر و امید قول داده است در هر استانی که برای این منظور به مصوبه دولت نیاز باشد در اسرع وقت تهیه و ارسال شود.

خدابخش ، خواستار آن شد که در نشست های آینده مربوط به اقتصاد مقاومتی استان اردبیل علاوه بر مدیران اداره ها و ارگانهای دولتی از دانشگاهیان و هر فرد صاحب نظری که ایده هایش می تواند به تحقق هرچه بهتر و سریعتر این موضوع در بخش های مختلف کمک کند دعوت شوند.

در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین استانداری اردبیل تشکیل شد، مدیران تعدادی از ارگان ها برنامه ها و عملکردهایشان را در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مطرح کردند و پیشنهادهایی را در این زمینه ارایه دادند.
مسئولان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه شهرری:
مسئولان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند

امام جمعه شهرری گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل راهکاری است که بخشی از آن به مسئولان و بخش دیگر مربوط به مردم است و مسئولان باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی به تحقق آن کمک کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دنیا و زینت‌های آن موجب فریب انسان شود.

وی با بیان اینکه آدمی همواره باید از تمام فرصت‌های پیشرو نهایت استفاده را ببرد، عنوان کرد: امیرالمومنین امام علی (ع) می‌فرمایند «فرصت‌های همانند ابرها در حال گذر هستند».

امام جمعه شهرری با اشاره به شروع ماه‌های مبارک قمری، ادامه داد: ماه‌های فرخنده رجب‌المرجب، شعبان‌المعظم و رمضان‌المبارک از جمله فرصت‌هایی هستند که انسان باید قدر تک تک دقایق و ساعات آن را بداند.

شاهچراغی با تبریک سالروز میلاد فرخنده پنجمین امام شیعیان بیان داشت: امام محمد باقر(ع) خدمات ارزنده و ارزشمند بسیاری را برای اسلام و تشیع انجام داده‌اند.

وی با با بیان اینکه امام باقر(ع) و امام صادق(ع) از موسسان حوزه‌های علمیه بودند، تصریح کرد: این امامان بزرگوار ما با تاسیس حوزه‌های علمیه و پرورش شاگردان بسیار، اسلام عزیز را از گزند خرافات و انحرافات مصون نگه داشتند.

امام جمعه شهرری با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز از آغاز سال نو در جوار آستان مقدس امام رضا(ع) اضافه کرد: مردم و مسئولان باید همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را در طول سال نصب‌العین قرار دهند.

شاهچراغی با اشاره به شعار سال با عنوان « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بیان داشت: مردم و مسئولان هر دو در قبال شعار سال باید فعالیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم با خرید کالاهای داخلی، عدم مصرف کالاهای خارجی و پرهیز از اسراف و تبذیر می‌توانند به جامعه و مسئولان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی کمک بسیار زیادی انجام دهند.

امام جمعه شهرری خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و صنایع و کارخانجاتی که در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند، به شعار سال جامه عمل بپوشانند.
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم از گرانی ها شکایت دارند/ متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، تعزیرات، قوه قضائیه، دستگاه های نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان مجلس 11 ماه است هیچ کاری نکردند.
Iran, Islamic Republic of
...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس پاسخگو نیستند؟
از دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس درسال ۹۷ در مورد گرانی وافزایش قیمت ها ومشکلات اقتصادی مردم، کشورو... از دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس سؤالهایی را در رسانه های مطرح کردیم که معلوم نیست چرا پاسخ این سؤالها را ندادهاند و آیا به عنوان یک وظیفه، خود را در برابر مردم و رسانههای گروهی پاسخگو نمیدانند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان تعزیرات حکومتی به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
سازمان تعزیرات حکومتی مانند دولت، دولتمردان، مسئولان و دستگاه های نظارتی هیچ کاری گرانی وافزایش قیمت نکرده است.
چرا سازمان تعزیرات حکومتی با گران فروشان، کم فروشان ومحتکران قاطع برخورد نمی کند.
قیمت میوه فصل، گوشت، مرغ وکالاهای تولید داخلی چه ربطی به دلار، تحریم، آمریکا و برجام دارد که مرتکب می رود؟ مشکل ناتوانی دولت، دولتمردان ومسئولان دراداره امورجاری کشوراست.
United States
....
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی پس بی بی من بازی تقلب را از شش ماه قبل انقلاب مطرح کرده و در فتنه ۸۸ ادامه دادند نظام را به چالش کشیدن ؟
Iran, Islamic Republic of
اين حرفهاي بسيار كهنه و پوسيده شده بابت عملكرد بايد جواب بديد
Iran, Islamic Republic of
...