پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

پیشنهاد جالب مجری تهران۲۰ به خودروسازان

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 673173
دلار بالا می‌رود، خودرو را گران می کنید دلار می آید پایین بازهم خودرو را گران می کنید! حداقل خودروهایتان را کیلویی بفروشید که معیار قیمت‌گذاری مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا فیلم رو اشتباه گذاشتید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به خودرو ساز میگید قیمت رو کنترل کنه !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای عباس عبدی در روزنامه اعتماد گفت مدیران صنعت موشک سازی نمی توانند کاری در صنعت خودرو انجام دهند بنده در جواب ایشان :آقای عبدی حتما سری به روستاهای دورافتاده بزنید که چه کارهایی بسیج سازندگی درآنجا انجام داده است کارهایی که اگر مدیری می خواست انجام دهد میلیاردها تومان پول می خواست ماه ها جلسه ها و حق جلسه ها بخاطر یک هفته کار ؟ دوم آقای عبدی فرهنگ حاکم بر ایران اسلامی و ایرانی است وقتی زلزله یا جنگ در ایران یا سوریه رخ داد کم نبودند با تمام وجود مایه گذاشتن اگر نبود خودشان ساختن، چیزی از کمبود بودجه نبود قانون کمی نیرو چیزی نمی گفتند این مشکلات باعث کم کاری شان نمی شد در این حال شما فرهنگ حاکم در جامعه منجمد کمونیستی را با ایران یکی می دانید سوم آقای عبدی در همان شوروی سابق آدم هایی به پست ها میزها چسبیده بودند درست مثل بعضی مدیران اینجا چهارم آقای عبدی چگونه چین کمونیست بیچاره دیروز شده بلای تولیدات امریکا در چین با مقام های فاسد چیکار می کنند چرا مدام دولت امریکا در حال تغییر وضع تعرفه گمرکی هستند تا تولیدات چین را کنترل کنند 5 آقای عبدی زلال ترین آبها اگر حرکت نداشته باشد می گندد جریان مدیریتی هم از این امر مستثنی نیست. 6 آقای عبدی در این همه سال کسی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کرده؟ اگر کرده نتیجه چی بوده، یعنی صنعتی به این عظمت و این همه هزینه برای آن کسی از تشکیلات و ادم های آنجا میزان حقوق مدیران نحوه استخدام مدیران سیاست های شان در این سالها کسی از مردم خبر دارد؟ چرا نظارتی بر آن نیست کدام مدیر صنعت خودرو سازی ما بخاطر کم کاری واهمال دچار مشکل قانونی 7شده است کسی دچار مشکل نشده پس اگر همه کارشان را درست انجام داده اند چرا ما در صنعت خودرو سازی دچار مشکل شده ایم آقای عبدی صورت مساله را پاک نکنید....