شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۲۴

دلیل حادثه تروریستی زاهدان از نگاه پناهیان

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 672294
صحبت های حجت الاسلام پناهیان در انتقاد از عملیات تروریستی اخیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لینک دانلودش خرابه درستش کنید
Romania
عدس همه اشی است
Iran, Islamic Republic of
11:54 .. زشته که در پاسخ حرفت بهت بگم سخنی از ... ..پس نمیگم .
Iran, Islamic Republic of
لینک دانلودش درسته سانسورچی
Iran, Islamic Republic of
حرفش حقه
Romania
اگر شهادت خوب است چرا در جنگ وغیره ما دوهزار شهید اخوند داریم پناهی تو برو شربت را بنوش چرا برا مردم می گویی
Iran, Islamic Republic of
تقسيم نا عادلانه اي است تهي دستان جان ومال خود را بدهند تا كاخ نشينان عشق و حال كنند
Iran, Islamic Republic of
اول برو ببین آمار کل آخوندای کشور چقدره، بعد بیا نسبت بگیر خواهی فهمید که امثال تو از روی نفهمی حرف میزنید، از روی نفهمی عمل می کنید و از روی نفهمی باعث افتادن وضع کشور به این روز میشید!
United Arab Emirates
نافهم به معنی واقعی شماهستی که هر بلایی سرت می یاد بازهم ادرس عوضی میدی . عین ضبط صوت یک حرف رو تکرار می کنی بدون توجه به عمل ها و بازخوردها . بکرات داریم از یک سوراخ گزیده میشبم و باز هم ادرس غلط میدی . اصلا ما بد . امریکا و وهابی ها و صهیونیست ها بجاهای دیگر چکارداشته و دارند که مثل عقرب نیش می زنند ؟ تاریخ معاصر را بخوان . معاصر را نخواندی نخوان همین یه قلم برجام رو ببین . چشمت رو بازکن .طرح برنارد لوییس برای چیه ؟ از نیل تا فرات برای چیست ؟ نئوکان های اوانجلیست صهیونیست بدنبال چه هستند . شل باشی با پوست و مو می خورند ادم را . حیف از این عمر که برخی دارند با بی خبری تلف می کنند.
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم 0011
باعرض پوزش روی سخنم به کاربر 50 12 بود . متن نظرم را در جای نامناسبی چاپ کردم ضمن اینکه روحانیت واقعی را ما افراد مهذبی از این قشر می دانیم که مثل من و ان کاربر فقط حرف و گله نداشتند و جان و زندگی خود را گذاشتند . خدایا تو خودت مارا از ظلمت و جهل خارج کن . بوالله از هیچ چیز به اندازه جهل درون و برون بدم نمی یاد .
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
داداش همه مملکت که اخوند نیستن,اگه سوادت میرسع یه تحقیق بکن بعد فرمایش کن.روحانیت نسبت به تعداد خودشون شهدای زیادی تقدیم کردن
رسول
Iran, Islamic Republic of
برای اطلاع جنابعالی تعدادشهدای روحانی نسبت به تعدادقشرشون حداقل 5برابر دیگر اقشار ملته
اینم از مظلومیت قشر روحانیت متعهده
Iran, Islamic Republic of
12:50در دروان دفاع مقدس و و قتی که پدر جونت در حجره مشغول کاسبی بود آقای پناهیان در خط مقدم جبهه مشغول حمایت و دفاع از مردم بود .. پس شما بجای اینکه به افرادی مثل پناهیان کنایه بزنی رو به پدر خودت بکن و با صدای ضخیم این مطالبو بگو برادر !
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاع شما روحانیت 12 برابر میانگین آحاد جامعه شهید داده است، یعنی به صورت میانگین در جامعه از هر هزار نفر 4 نفر شهید شدند و در حالی که در روحانیت از هر هزار نفر 48 نفر شهید شده اند.
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام ، من انتقادی را به برادران محترم سپاه دارم که در درجه اول تقصیر و کوتاهی از خود ایشان است چرا که هنوز بعضی از جاده ها و مسیرهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان در ساعاتی از شبانه روز نا امن بوده لذا مراقبت و دقت لازم را باید انجام می دادند ضمن اینکه در منطقه حساسی مثل جاده خاش به زاهدان نباید همه نیروها در یک اتوبوس این مسیر را طی می کردند ( حرکت برادران باید در ساعات مختلف و ماشین های متعدد و با کنترل و حفاظت دقیق صورت می گرفته ). چرا از تجربه های تلخ گذشته درس گرفته نمی شود ؟!!! امیر سرلشکر منصور ستاری فرمانده نیروی هوائی به همراه معاونین خود از جمله مصطفی اردستانی در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۷۳ با هواپیمائی جت استار عازم ماموریت اصفهان بودند که به دلیل نقص فنی ، هواپیما سقوط و همگی به شهادت رسیدند ( خطای حفاظتی همه فرماندهان نباید با یک هواپیما می رفتند)، فرمانده نیروی زمینی سپاه با هشت نفر از معاونین خود سوار هواپیما داسو فالکن ۲۰ شده و همگی با سقوط این هواپیما در ارومیه و در تاریخ 19 دی ماه سال 84 به شهادت می رسند ( خطای واقعا حفاظتی ) الان هم شهدات مظلومانه برادران عزیز سپاه و همگی در یک اتوبوس و بدون اسکرت و در جاده ای نام امن ( خطای حفاظتی ) واقعا مقصر کیست؟!!!!برادران بزرگوار دشمن همیشه در کمین است و بدنبال ضربه زدن پس ما باید مراقبت بیشتری بکنیم که دشمن به خواست و هدف خود نرسد. یا علی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا تو همه دوره ها هم تهدید بوده، هم ترور
Canada
به همین شدت؟
والله تو دوره آن مردی که رفته این فجایع پشت سرهم رو نداشتیم
وزارت اطلاعات مرکز نفوذ شده
اصغر
Mozambique
بنام خدا.چرا وزارت امورخارجه،سفیر پاکستان رو احضار واعتراض وتهدید نکرده؟
چرا اینقدرفشل ومنفعل؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره....
نادر
Iran, Islamic Republic of
دائما چوب لاي چرخ دولت مي گذاريد و بعد از دولت مطالبه مي كنيد؟ همه مشكلات مربوط به دولت است يا مربوط به تند روي هاي شما كه كشور به سوي تحريم و آستانه جنگ برديد ؟!
Iran, Islamic Republic of
ما در دوران جنگ هشت ساله و شدید ترین تحریمها این قدر مشکل نداشتیم
Iran, Islamic Republic of
...
علینقی
United States
مجید جان حمله عراق به تحریک خودمون بود و هیچ ربطی به بودن یا نبودن بنی صدر نداشت. واقعا تا این اندازه تحریف تاریخ تا کی؟