پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۲

خدا کند مرضیه هاشمی، عافیه صدیقی نشود

سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 667406
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افرادی هم که در ایران بازداشت شدن هم همین اتفاق ها براشون افتاده و به همین جرائم بوده. اینکه بخوایم بگیم همه دنیا دروغ میکن ما راست می گیم درست نیست.
Romania
اینها رو که از کشورهای دیگه دزدی نکردن . بلکه در کشور ایران بازداشت شدن. بعدش پنهانکاری هم نکردن اعلام کردن که بازداشتن. و اینکه هم دارای وکیل بودن هم میتونستن با خانواده شان دیدار داشته باشن. حالا کدومشون در خصوص این خانم پاکستانی جور در میاد؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون رو هم از کشور دیگه ندزدیند رفته بوده آمریکا اونجا بازداشت شده. امیدوارم به سرنوشت زهرا کاظمی دچار نشه
Iran, Islamic Republic of
با درست و غلط بودن نظرات کاری ندارم ، اما کشوری که قرنها حقوق سرخپوستان و سیاه پوستان خود را لگد مال کرده و علنا عامل و حامی اصلی جنگ ها و کودتاها در کشورهای آزادیخواه و استقلال طلب هستند. همچنین جنابت انسانی در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن ، ویتنام ، افغانستان ، عراق ، سوریه و... انجام داده و حتی در کشور ما کودتا کرده ، هواپیمای مسافربری را سرنگون کرده و دهها جنایت دیگر در حق مردم ایران انجام داده نباید با کشوری مثل ایران از لحاظ انسانیت مقایسه کرد چون در پایمال کردن حقوق بشر به گرد پایشان هم نمی رسیم.
Iran, Islamic Republic of
بله خوب اول آدم باید معلوم بشه درکدام جبهه قرار داره تا حمایت و هجومش مشخص شود.
همانطور که یک آمریکایی به تشیع گرویده وباافتخار ازارزشهای اسلام وانقلاب دررسانه دفاع میکرد.برخی دیگر دانسته یانادانسته سربازان جبهه اسلام آمریکایی هستند وبرای شیطان بزرگ هرکاری می کنند
جواد
Iran, Islamic Republic of
ولنگارانه صحبت کردن در مورد سرنوشت مرضیه هاشمی که مانند زهرا کاظمی جاسوسه نبوده و نیست ، قیاس مع الفارق از روی لجبازیه. امیدوارم این اتفاق برای هیچکدوم از اعضای خانواده تون نیفته ، ...
علی
Switzerland
....
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
خداوند شر آنها وایادی داخلی وخارجی شان را به خودشان برگرداند
Iran, Islamic Republic of
من تعجب می کنم بعضیا چه تعصبی روی امریکا دارند
تاحرف از خباثت امریکا میشه به درودیوار میزنن تا به کعبه آمالشون خللی واردنشود!!!
Iran, Islamic Republic of
نفرت انگیزتر از کسی که به بهانه های مختلف بر علیه کشور خودش حرف میزنه تو این دنیا وجود نداره ..شرم بر تو و خانواده ای که تربیت تورو به عهده داشته ..شرم بر تو باد .
Iran, Islamic Republic of
عزیزم هیچوقت گروهای تروریستی یا اطلاعات یا مثلا آمریکایی یا ایرانی یا حزب الله از یک شخصیت مطرح برای حمل مواد انفجاری یا شیمیایی استفاده نمیکنن. مگه نیروی ساده و غیر معروف کم اوردن. اصلا منطقی نیست....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
زاغری را به اعدام محکوم کنید و فقط در صورت آزادی خانم مرضیه هاشمی اعدام او به حبس ابد تقلیل پیدا کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بیخود نبود که نتانیاهو و ترامپ دزدانه اینطرف و انطرف می روند. بهتره یکم رو نشونه گیری کار کنیم. لنگه کفشم دیگه جواب نمی ده!
Iran, Islamic Republic of
این هم ازآزادی آمریکایی
حمید
Iran, Islamic Republic of
دعا می کنیم ایشان هر چه زودتر آزاد شود.
آدمیزاد
Colombia
اما انصافا و خدا وکیلی مردم ایران هیچ اهمیتی به دستگیری این خانم آمریکایی (که بخاطر مسلمان شدنش و حجاب کامل اسلامی به استخدام دولت ایران در آمده ) و در کشور زادگاه خودش دستگیر شده نمیدهند،
Iran, Islamic Republic of
تو مردم ايرانی؟! اصلا تو کی هستی؟
برای آزادی خانم مرضیه هاشمی صلوات
Iran, Islamic Republic of
منظورش رو نفهمیدی کاملا راست می گه ما کم کار کردیم فقط یه شبکه پرس تی وی مدام صحبت می کنه و روز شمار گذاشته بیشتر ازاینا حق این خانم بزرگواره. من که خودم در بسیاری مراسم و هئیت ها شرکت می کنم حتی در مجالس خانم ها ندیدم خانم سخنران در جلسه حتی برای آزادی این خانم در پایان صحبت هاش دعا کنه و یا درخواست ختم صلوات بده . گاهی من که یک شرکت کننده هستم فقط یادی از این خانم می کنم و می گویم برای آزادی خانم مرضیه هاشمی صلوات.
United States
چه اسم بی مسمایی دارید، آدمیزاد.
تو گز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی.
United States
وقتی ایرانیها گروگان های امریکایی را گرفتند یکی از تلویزیون های پر ببینده امریکا یک برنامه خبری درست کرد که هر شب ساعت ۱۱ پخش می شد و موضوع گروگانها را مرور می کرد. اگر شما هم همت دارید نگذارید این گروگان فراموش شود و هر روز تکرار کنید. این گروگان و بقیه گروگانها مثل سربازان در پاکستان.
انها در کفرشان با برنامه هستند شما چطور.