جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶

فیلم کامل مناظره تاجزاده و زاکانی

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 666072
فیلم کامل مناظره تاجزاده و زاکانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تشکر بابت فیلم مناظره
Iran, Islamic Republic of
از جهان نیوز و زاکانی بابت مناظره متشکرم
United States
فیلم سخنرانی اقای زاکانی را لطفا پخش کنید در 23 تیر که ایشان میفرمایند
صدا صدا صدا
Iran, Islamic Republic of
جهان صدات مشکل داره طبق معمول
صوت اینفیلم صفره
Gholam Reza
Germany
به استناد به روایتخانی اقای تاجزاده در مورد برسیهای وقایع 78 و محکومیت متخلفین نیروهای امنیتی از طرف ارگانهای رسمی نظام نتیجه میگیریم که نظام در مقابل تخلف نیروهای امنیتی ایستادگی و مقابله میکند. ولی اصلاحطلبان چنان القاع میکنند نیروهای امنیتی در تخلف کاملا ازاد هستند.
سید نورالدین آل علی
United States
با سلام و احترام ،
اینروزها که مصادف با پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران است ، چند نکته اساسی مشخص می باشد.
1- گروه آقای تاجزاده و امثالهم مطمئنا ،ولو اینکه در اوائل انقلاب انقلابی بوده اند، ولی عملکرد آنها نشان بر آنست که امروز همان دیدگاه نهضت آزادی را دنبال میکنند.
با این تفاوت که آنها(نهضتی ها) صادقانه اعلام می نمودند که بایستی متکی به دیگر قدرتها بود.ولی اینها این جرعت را هم ندارند.
2- قطعا آقای زاکانی ها و امثالهم ذوب در رهبری را گفتن در عمل به اثبات رسانده اند ، و امروز هم در جامعه دو دستگی متاسفانه بوجود آمده است ، عده ائی که تا زمان آقای رفسنجانی و زیر سایه ایشان هر کاری در مملکت انجام میدادند.( امروز معضلات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی نشئت گرفته از سیاستهای دوران سازندگی،اصلاحات،مهر پرورو امروز تدبیر و امید)
3-آقای زاکانی می بایستی از آقای تاجزاده سئوال می کردند ، اگر کار شما سازمان یافته نبود ، چگونه همگی خبرنگاران آنطرف مرز امروز از همان آدم های شما تشکیل شده است ؟
البته آقای خوئینی ها به اشاره گفته اند که گنجی از ماها نبود ، لابد وزیر ارشاد دوران خاتمی را می گویند ،ایشان وزیر رفسنجانی بوده است.سروش را می گویند که مستقل بوده است و....
و اما اینکه این مربوط به تاریخ دو دهی قبل است و خوب است که مطالب دکتر زاکانی هم بصورت کتاب بیرون بیاید.
امروز نیروهای بمعنی واقعی ذوب در ولایت نیاز به اتاق فکر دارند.
چنانچه از جناب آقای شریعتمداری (روزنامه کیهان و همفکران او )جناب دکتر زاکانی و همفکران او، دکتر جلیلی و همفکران او ، مهندس ضرغامی و همفکران او ، جناب قالیباف و هفکران او ، جناب وزیر مسکن ، وزیر بهداشت ،وزیر ارشاد (دوران احمدی نژاد )ریاست قبلی قرار گاه خاتم (سردار عبدالهی ) ریاست کمیته امداد و همینطور سردار سلیمانی و افراد همفکر او و چندین نفر که واقعا پاک دست مانده باشند که از تعهد و تخصص لازم برخوردار باشند ، کمیته ائی تشکیل و با همین امکانات و با همین شرایط ما چنانچه بخواهیم می توانیم از پس مشکلاتی که امروز جامعه با با آن دست بگریبانگیر شده است ، با موفقیت خارج گردیم.
ما امروز با جنگی مواجه هستیم که از دو سو به ما حمله شده است.
بر خلاف جنگ ایران و عراق و شاید یر خلاف تمامی جنگ های تاریخ معاصر و آن اینکه :
در جنگ همیشه دو طرف قرار دارند ، مثل جنگ ایران و عراق ، جنگ جهانی اول و دوم ، طرف ها مشخص بود.
امروز ترفند دشمن با ابزاری به جنگ ما آمده است که از طریق رسانه ها ی خود که اکثریت در نظام و سلطه او هستند ، و از طرف دیگر اقتصاد را نشانه گرفته است.
قطعا همانطوری که جناب دکتر زاکانی اشاره نمودند ، که آنها تحت پوشش آزادی ، دفاع از دانشجو و ... دیکتاتور به تمام معنا هستند ، دشمن هم همینطور تحت پوشش آزادی و دمکراسی و دفاع از زنان همه هستی آنها را به باد داده است میتوان اشاره نمود.
آن گروه جنانچه بتوانند ستادی را تشکیل دهند و آنرا قرار گاه سازندگی بگذارند ، بایستی با نهاد های زیر مجموعه رهبری ، اولویت ها را مشخص و نسبت به اجرا ابر پروژه های که بتواند نسبت به :
تولید ، ایجاد اشتغال ، حذف فقر و تنگدستی ، امنیت ( فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی )را در سطح جامعه بوجود بیاورند.
اینکار شدنی است.
حقیر بر روی ابر پروزه ائی بنام :
ما می توانیم
بر اساس دکترین اقتصاد مقاومتی و فرهنگ جهادی
بیش از 10 سال است که در حال تحقیق و پژوهش می باشم.
چنانچه بخواهیم ما می توانیم ظرف کمتر از 10 سال ایران را به یکی از 10 کشور برتر اقتصادی دنیا ارتقاء برسانیم.
این ابر پروژه ها در فایلی که بیش از 800 صفحه را شمامل میشود قابل اجراء و ارائه دادن می باشد.
با تشکر و سپاس
سید نورالدین آل علی