پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۸

نکته جالب شهید کاظمی به حاج قاسم و قالیباف

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 664564
شهید احمد کاظمی از زبان حاج قاسم و قالیباف.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بی نهایت به روح پرفتوح سردارشهید کاظمی- بواقع او سرداری به تمام معنی ساده زیست ، متواضع، عاشق شهادت، ازجان گذشته، زاهدشب، روحیه توکل بسیاربالا،علاقمند به دوستان و همرزمان خودبود. افتخار دیدن ازنزدیک درچندنوبت را در دهه اول انقلاب با اوداشتم. آنچنان تقوا درچهره او نمایان بودکه هرکس برای یکبار با او مواجه میشد غیرممکن بود جذب صفای باطنی او نشود .گفته میشود کنش و واکنشها و رفتارهای ایشان کاملا" منطبق با انسانهای خودساخته بود که حتی یک مورد خطا دراو دیده نمیشد.هرکجا خطربود اول خودش راپیش قدم قرارمیداد . ایکاش پیشگامان امروز هم درخطرات پیش رو گاهی رفتارهای او را سرمشق اداره امور جامعه میکردند .
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلم می خواست برای یک بار هم شده برم سر مزارش اما پاهام توان حرکت به طرف مزارش رو نداره ، این همه سال هنوز یک بار نتونستم برم سر مزار شهید کاظمی
کاش شهید نشده بود ، ای کاش کنار ما بود ، این روزها چقدر به حضور شهدا محتاجیم
مناجات
Iran, Islamic Republic of
خدایا
در حیطه مشیت تو و حکومت تو برای اعتلای پرچم اسلام قیام کردیم
شهید دادیم و انقلاب پیروز شد ولی جنگ رو بر ما تحمیل کردن و منافقین داخلی کف خیابان مردم رو ترور می کردن و بمب گذاری و گرای به دشمن می دادن
در جنگ شهید دادیم و عقب نکشیدیم ، در خیابان ها ترور شدیم و پا پس نکشیدیم

اما امروز تو خود شاهدی ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سردارشهید کاظمی ازصمیمی ترین دوستان سردارشهید خرازی اصفهانی بود امروزه مدفن آنها که در کنارهم آرمیده اند محل زیارت عاشقان ودلسوختگانی است که ازقافله شهادت عقب مانده اند. جهانیان بدانند که انسانهای کاملی که ردای شهادت همیشه برتنشان بود اکنون بظاهر درمیان ما نیستند اما یاد وخاطره واهداف بلندآنان فراموش شدنی نیست . ما همینقدر که یاد رئیسعلی دلواریها ومیرزا کوچک خان جنگلی وسایر شهدا را درحماسه های تاریخی ایران اسلامی از یاد نخواهیم برد بهمان اندازه هم برای قهرمانان خود ارزش قائل و به نسل حاضر خود یاد داده ایم که شهادت جریان خون تازه بر پیکره جامعه می باشد که هرگاه شایستگانی نصیب این راه شدند جاودانه تاریخ خواهند ماند وتکلیف برما خواهد بود تا ابد یاد انان را گرامی بداریم .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خدا ما را شرمنده امام وشهدا نکند ان شا ء الله
Iran, Islamic Republic of
شهادت در راه خدا دراو شعله میکشید و چه بحق درحین ماموریت خویش به آرزوی همیشگی خود رسید....
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
من شهید کاظمی را خیلی دوست داشتم خدا میدونه موقعی که این خبر را شنیدم چقدر گریه کردم روحش شاد