جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۹

باهوش‌ترین جاسوس جهان چه کسی بود؟

سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 657991
مستر جیکاک انگلیسی معروف به آیت‌الله جیکاک که در شعبده‌بازی تبحر ویژه‌ای داشت، با صرف ده‌ها سال تلاش ، در اقشار و هیئت‌های مذهبی نفوذ کرد تا وظیفه مهمی را به انجام برساند.
https://jahannews.com/vdceof8pzjh8noi.b9bj.html
jahannews.com/vdceof8pzjh8noi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصفها
Iran, Islamic Republic of
لطفا کمی تحقیق کنید بعد خبررسانی کنید
تصویر این کلیپ مربوط به تئودور هرتسل یهودی اتریشی و بنیانگذار صهیونیزم است. سالها قبل از ملی شدن صنعت نفت ایران مرده بوده.
Iran, Islamic Republic of
خود شما کجا تحقیق کردی؟! اگه منبعت ویکی پدیا بوده مطالب صفحه مذکور توسط عوامل دولت انگلیس ساخته شده تئودور هرتسل ۴۴ سالگی و جوان مرده ولی فرد داخل عکس بالا سن بسیار بیشتری دارد.
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
استاد. منظور من تصویر اول کلیپ هست. متنی که نوشتم رو خوب بخون بعد نظر بده . در ضمن اطلاعات ویکی پدیا نیاز نیست کافی هست اسم رو به صورت لاتین سرچ کنی .
سعید110
Iran, Islamic Republic of
الان پیشرفت کردن! از خودامون یعنی کسانیکه از ایران بریده اند و با ریش تراشیده عازم آمریکا هستند، می خواهند برگردد و مؤثرترین استراتژی استکبار را به اسم استراتژی جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی کند. البته وقتی از رفتن صرف نظر می کنه دیگه از ریش تراشیده خبری نیست و واسه خودش پروفسوری شده است!
Iran, Islamic Republic of
الان هم ورژن جدیدش هست!
Iran, Islamic Republic of
این جاسوس انگلیس باهوش نبوده عمرشو پای منفعت مادی برای دولت انگلیس هدر داده آن دسته از جاسوسان فراماسون انگلیسی باهوش بوده اند که با ساخت فرقه ها و توطئه های فوق فریب کارانه مردم خود کشورها را تحریک به کشتن قهرمانان شان میکردند رهبران و قهرمانانی مانند امیرکبیر و گاندی و غیره، در تمام منابع تاریخی اگر دقت کرده باشید قبل از ترور و کشتن یک قهرمان ملی در کشوری، سفارت و عوامل انگلیس بیش از حد فعالیت داشته و بعد از ترور ها مانند یک دایه مهربان تر از مادر با شدتی عجیب آن ترور را محکوم کرده اند! ترور هایی که بیشترین سود از آن را فقط دولت انگلیس میبرده!
Jahanbakhsh
Iran, Islamic Republic of
باهوش بوده و البته ساده لوحی مردم ما هم تاثیر زیادی در پیشبرد اهداف ایشون داشته.جیکاک مدت ۷سال خودش را به لالی میزنه و برا مردم ده چوپانی میکنه تا زبان و لهجه مردم آن دیار را یاد بگیره
Iran, Islamic Republic of
دیگه اون دوران گذشت ...
Iran, Islamic Republic of
که چی اینجوری سانسور می کنی !! دوران گذشت واین برداشت شودکه گل وبلبل شدبدون جاسوس های جدید !!!منظور من این بود !!خوبه دیروز خودتون از .. وآمار گیری های جاسوس مآبانه ش به دستور خاتمی نوشتید!!!!!!!!!!!!
جیکاک آرام بخواب که ما بیداریم
Iran, Islamic Republic of
قبر این پدرسوخته انگلیسی کجاست !!!
سازمان ملل
Iran, Islamic Republic of
ای دو صد لعنت به استعمار پیر و کثیف انگلستان که تمام مایملکش رو از ایران و هند به غارت برده
خزانه و پشتوانه مالی انگلیتان متعلق به ایران و هنده
احمد
Iran, Islamic Republic of
همه آتیش ها از گور اینگلیس ملعون بیرون میاد
آدمیزاد
Colombia
یکی از باهوشترین جاسوس ها " آرمینیوس وامبری" یهودی مجارستانی بوده که بدستور انگلیس به کشورهای آسیای میانه و آسیای باختری با پوشش درویشی صوفی مسافرت میکند و مردم را به قومگرایی "پان ترکی" تحریک میکند ، در حقیقت این شخص را منشا اصلی در فروپاشی امپراطوری عثمانی و تحریک قومگرایان ترک به نسل کشی ارمنیان باید شناخت
United States
جيكاك با همان ريش كذاييش هنوز هست و بريش ما ميخنده. ما هنوز دوست و دشمن را نمي شناسيم.
Iran, Islamic Republic of
هیچ بعید نیست چیکاک بعدی از بین امثال شما درآید. بهتون میاد
Iran, Islamic Republic of
در صفوف ایستاده بر نماز.ابن ملجم ها بسیارند باز!
Iran, Islamic Republic of
باهوش ترین جاسوس رئیس جمهوری است که اگر اسمش رو بنویسم شما نقطه چین می کنی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
.. جمهوری اسلامی ایران تنها جمهوری و نظامی در دنیا هست که مسئولینش میخوان براندازی کنن ولی مردمش نمیذارن.....بخدا قسم ما بهترین مردم طول تاریخ بشریت رو داریم قدر این مردمو بدونید...ما قوم برگزیده آخرالزمانیم و ظهور حق و پاداش ماست...العاقبة للمتقین