پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

هشدار آیت‌الله جوادی به بانک‌های ربوی

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 652353
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من به مبلغ ۵۰ میلیون در شش ماه پیش بیشتر از یک جهیزیه میتوانستم فراهم کنم اما الان با وام ۵۰ میلیون تومان فقط چهار قلم جهیزیه برایم امکان پذیرست که باید در طول مدت اقساط ۷۰ میلیون بازپرداخت کنم . مرض اقتصادی که هیچ کس نمیتواند درست کند .
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله کلنگ اقتصاد لیبرالی رو آن غریق در استخر،رفیق شفیق حضرتعالی به زمین زدند!! و ملت رو گرفتار بانکهای نزول خوار کردند.
Iran, Islamic Republic of
80 میلیون وام به اصطلاح مضاربه روی سند گرفتم برکت که نداشت هیچی، اصل و سود را دادم روز تسویه یک دفعه گفتن سی میلیون دیرکرد داری، گفتم صد رحمت به دزد، ندارم بدم. گفت میتونم یک وام 30 میلیونی 5 ساله بهت بدم برای پرداخت دیرکردت تا سندت آزاد بشه. یک وام 80 میلیونی 200 میلیون برام آب خورد. این بانکها روی رباخواران تاریخ را سفید کرده اند. ماهی دو میلیون حقوق میگیرم یک میلیون و صد هزار تومانش را باید برای این دیرکرد بدهم. چرا؟ آیا خدا ربا را حرام نکرده آیا خدا دیرکرد را حرام نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟