جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

اعتراف عمو پورنگ در برنامه زنده تلویزیونی

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 650967
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
جناب آقای داریوش فرضیایی متخلص به عمو پوررنک امیدوارم این کامنت رو بخونید:
باسلام
بسیار سپاس از برنامه های خوبی که در تلویزیون اجرا می کردید و باعث سرگرمی بچه ها و اموزش نکاتی در خور سن آنها میشد.
به این علت فعل ماضی بکار میبرم چراکه اخیرا کاری ساخته اید به اسم بالشتها که در شبکه های خانگی پخش میشود و قدری با روش و منش و آن راهی که میرفتید فرق دارد و بنظر بنده که یک کارشناس فرهنگی هستم و معنا و محتوای این ساخته را واقعا درک نمیکنم چه هدفی از ساخت این مجموعه داشته اید و نتیجه ای میخواهید بگیرید. البته که نکات آموزنده هم دارد اما در مجموع جز آهنگ و آواز و بعضا حرکات و الفاظی که بدرد کودکان نمیخورد در آن دیده نمی شود یا حتی برنامه تلویزیونی جدیدی که ساخته اید آن ملکه و آن دو خدمتکارش واقعا در بعضی از صحنه ها مشمئز کننده و دارای نکات منفی آموزشی است.
عموپورنگ شما که الحمدالله توانا هستید و جذب بالایی هم دارید و به راحتی و با برنامه های قوی تر و بهتر میتوانید ظاهر شوید چرا به این روز افتادید..؟!
فرزند خود من از طرفداران شماست اما اخیرا و با دیدن برنامه های جدید شما مخصوصا در تلویزیون تاسف میخورم و دوست داشتم به سهم خودم طوری این مطلب را به شما برسانم.
امیدوارم بخوانید و لااقل تجدید نظری بفرمائید.. چرا که شما توانایی تولید برنامه های بهتر و با محتوای اسلامی ایرانی را دارید. همانطور که قبلا داشته اید..
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
موافقم