پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۱۳

صحبتهای جنجالی رحیم پور در برنامه زنده

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 649442
اغلب عزاداران اگر زمان امام حسین بودند می گفتند امام حسین داره اشتباه می کنه!؟ صحبت های جنجالی استاد رحیم پور در برنامه جاذبه.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا که درست گفت
دلواپس
United Arab Emirates
درپناه خداوند باشی استاد...خداوندا دلهای مردم رابیدارتر بفرما
Turkmenistan
جنجالی ترین و پر سرو صدا ترین حرف ها کلام ها سخنان استدلال ها علم ها عمل ها ان شاء الله در زمان ظهور امام زمان علیه السلام رو خواهد شد آنهم توسط حضرت در حالی که مردم میگویند ایشان دین جدید آورده و ما این حرف ها را نشنیده بودیم ....
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
واصحاب حضرت هم از میان پرتلاشترین ومجاهدترین انتخاب می شوندیعنی دعا درکنار تلاش برای فراهم اوردن مقدمات ظهور...
Iran, Islamic Republic of
...
Turkmenistan
ما ایرانی ها همیشه خدا خدا میکنیم یکی از اولیاء خدا یا نوابغ روزگار و.. را زیارت کنیم و بعد ازش استفاده کنیم یا خدمتش کنیم ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو! دیالوگ قسمت پایانی مختار: ... به شما قول می دهم چنانچه با همان نیات روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید پیروزید و بر دشمن مزور غلبه می کنید. در میان شما هستند کسانی که احیانا قصد تسلیم دارند. من بیعتم را از ایشان بر می دارم و اتمام حجت می کنم تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکند. پس از غلبه شک نکنید گردنتان را خواهد شکست.
Iran, Islamic Republic of
کی باعث شد لیست سی نفره تا یید بشه کیلویی بروند تو مجلس وشورای شهر ؟کی باعث شد روحانی کاندید بشه واحمدی نژاد رد صلاحیت ؟! از ماست که برماست !
Iran, Islamic Republic of
کی؟
Iran, Islamic Republic of
مردانه بیایند جواب بدهند چرا کشورهای ویرانه ای مثل افعانستان و عراق و سوریه ارزش پولشان بیشتر از ما نباشد خدایا نکنه ما امه ملعونه شده ایم با این تورم دهشتناک خدایا مهدیت را برسان
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
عدالت
Iran, Islamic Republic of
....
افتخار
Australia
استاد رحیمی پور مانند همیشه درست تشخیص داده‌اند چون در همه جوامع و در همه زمان‌ها درصد کوچکی از مردم آماده جانفشانی در راه حقیقت هستند. به قول شهید والا آیت الله بهشتی اکثر مردم «مغز حساب گر دارند ولی آن اقلیت فداکار است که جانفشانی در راه آرمان می کند”۰. واقعه کربلا تجلی این برداشت است.