جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹

اگر دو ماه بانک مرکزی را به من بدهند!

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 647551
اگر بانک مرکزی دست من بود بازار ارز را دو ماهه سامان میدادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چهل سال است که گوی و میدان دست شما بزرگوران عزیز میباشد ...
دادا
Iran, Islamic Republic of
این کی هست!!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به قول خودش که تو یه مصاحبه فکر کنم با روزنامه ایران بود گفته بود امپراطور منم (اشاره به اینکه برادرسیاسی شون آقای عسگر اولادی مرحوم به اشتباه سرمایه داربزرگ اعلان می شد ایشان تواون مصاحبه اصلاح کردکه بابا سرمایه دار منم وتمام پسرانم هم اهل تجارت اند.نه برادرم .. .....به سلطان زیره هم شناخته می شود.)
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
كفگير ته ديگ خورده دير بفكر افتادي
Iran, Islamic Republic of
بنده کاری ندارم و نمیدانم که ایا اقای عسگر اولادی میتوانند یا نمیتوانند 3 ماهه بازار ارز را سامان داده و به ثبات معقول برسانند یا نه . به فرض نزدیک به یقین اگر هم بتوانند اینکار بزرگ را انجام دهند ولی مهم این است که چنین تصمیم و اراده ای فعلا درکارگزاران نظام و در راس ان دولت اقای روحانی وجود ندارد ...!!!
Iran, Islamic Republic of
مثالی میزنم فوتبالی کیروش که جای خود بهترین مربی حال حاضر جهان رو هم بیاریم ایران و مربی تیم ملی ایران بشه.ایا می تواند بدون پارامترهای جهانی فوتبال تغییر وتحولی در تیم ملی ایران بوجود بیاورد؟اگر هم بیاورد چیزی شبیه معجزه رخ خواهد داد .اقتصاد ایران نیز با آمدن بهترین اقتصاد دان های جهان نیز درست شدنی نیست.چون برای بهبود اقتصاد هر کشوری باید ابزار و پارامترهای جهانی آن وجود داشته باشد که متاسفانه در ایران وجود ندارد اولینش امنیت سرمایه گذاری در ایران.
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
آقای عسگراولادی ادعای واهی نمی کند.او پیر میدان اقتصاد است.اگر روحانی او را به ریاست بانک مرکزی برمی گزید بازار ارز و سکه در کوتاه مدت سروسامان می یافت.
Iran, Islamic Republic of
همون جوري كه اتاق بازرگاني ايران و چينو سامان دادي