پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۱۱

علی علیزاده نفوذی یا رویش انقلاب؟

شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 646310
علی علیزاده نفوذی یا رویش انقلاب؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من با شک بهش نگاه میکنم
Iran, Islamic Republic of
توی انتقادات به ایشون انصافا مواردی هست که باید برای مردم روشن بشه
Iran, Islamic Republic of
ایشان نه نفوذی است نه رویش انقلاب، فردی است که در موارد مهم و تعیین کننده ای با انقلابیون اشتراک نظر جدی دارد، همین و تمام.
United States
دنبال خربدن قصر و ویلا هست برای خودش چه کاری و چه راهی بهتر از اینی که الان داره ادامه میده
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم...
سروش
Iran, Islamic Republic of
توصیه می کنم حتما مناظره آقای علیزاده با دکتر زیباکلام را حتما ببینید، دکتر زیباکلام به بیچاره گی افتاد بازهم می گویم دشمن زرنگ تر از آن است، همین کودتا 28مرداد دولت امریکا از مصدق حمایت کرد تا انگلیس را بیرون کند همین که انگلیس بیرون انداخته شد. امریکا مرحوم مصدق را کنار گذاشت. این آقای علیزاده یکسری موضوعات و دید جدیدی مطرح کرده است، به جرات می گویم کسی از اصولگرایان را ندیده ام با طرح موضوعاتی این چنین اصلاح طلبان را به چالش بکشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
نمی توانند آقای علیزاده را بزنند چون هر اتفاقی که برایش بی افتد حرفهایش بیشتر شنیده خواهد شد. پس باید نسبت به ایشان بدگمانی ایجاد کرد...!
Iran, Islamic Republic of
هركي هست چند مورد حرف درست و واقعي زده
Iran, Islamic Republic of
اين پولبريتي فوتبالي كه پول زلزله زده ها رو گم كرد فراموش نشه دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیشه دانلود کرد ؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای علیزاده دیدگاه نویی ایشان نسبت به رهبری آقا دارند، که چگونه و از چه طریقی قدرت ایران در منطقه را حفظ کرد. و چطور و چگونه اصلاح طلبان با ایجاد دعوا و تنش اصلا قصد حل مشکل مردم را ندارند بلکه قصد امتیازگیری از نظام را دارند، اصولگرایان برای استراتژی طرح مباحث جنجالی از سوی اصلاح طلبان چیکار کردند؟ چه پاتک زدند؟ چرا اون جنوب شهری تهرانی که به نمایندگان بالاشهری مجلس و شورای شهر رای داده، چه اش شده؟ چیکار باهاش کردند که به نماینده شمال شهری رای داده؟ مگه دغدغه جنوب شهری حضور زنان در ورزشگاه است؟ چیکار کردند که حضور زنان در ورزشگاه برای جنوب شهری مهم شد؟ در حالیکه 80درصد جنوب شهری ها تمایلی به چنین حضوری نیست.این استراتژی دستگاه تبلیغاتی اصلاح طلبان است که ذائقه اولویت های ملت را دارد عوض می کند درحالیکه همین ملت هیچ سود مالی و معنوی از این تغییر ذائقه نسیبش نشده. بنده معتقدم امثال علیزاده ها می توانند این معماها را گره گشایی کنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
مسلم است جامعه متدینین عقد اخوتی با هیچکس ندارند و فقط رای امام و نایب امام مفترض الطاعه است لذا شخص جناب آقای علیزاده و سیاق علمی ایشان چون عقلایی و اصولیست بسیار زیبنده است و این به معنی قضاوت بر گذشته ایشان و ظن به آینده او مانند سایر افراد نیست